Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 41902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700 , fax. 032 2818093
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Strzelców Bytomskich 16
41902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3886740, 032 3886700, fax. 032 2818093
REGON: 00344928400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i remont 5 mieszkań dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: „By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej" z podziałem na pięć części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w 5 lokalach mieszkalnych z przeznaczeniem do użytkowania dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: „By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej" z podziałem na części: Część A: mieszkanie przy ul. Jaskółczej 15/4, 41-923 Bytom; Część B: mieszkanie przy ul. Żeromskiego 17/45, 41-902 Bytom; Część C: mieszkanie przy ul. Kochanowskiego 13/4, 41-902 Bytom; Część D: mieszkanie przy ul. Piekarskiej 32/4a, 41-902 Bytom; Część E: mieszkanie przy ul. Żeromskiego 17/41, 41-902 Bytom. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają załączniki do Specyfikacji tj.: a) projekt architektoniczno – budowlany, b) przedmiar robót, c) STWIORB, - odpowiednio do części postępowania. 3. Roboty budowlane wykonywane będą w lokalach wyłączonych z funkcjonowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty,tj. odpowiednio dla danej części postępowania: załącznik nr 1a; załącznik nr 1b; załącznik nr 1c; załącznik nr 1d; załącznik nr 1e do specyfikacji; oraz – jeżeli dotyczy: 2) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokument/-y, np. zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (np. odpowiednio wypełniony załącznik nr 3 do specyfikacji); 5) informacja o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku; 6) ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: a) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, b) w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przekłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA KLUCZOWEJ GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ NA TERENIE GMINY PORĄBKA - ETAP I, W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Goleszów
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w Radzionkowie oraz roboty budowlane w ramach utworzenia Centrum Usług Społecznych
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona
Dodano: 2024-06-24 - Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
Dodano: 2024-06-24 - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Goleszów.
Dodano: 2024-06-24 - Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej nr 6 w Pszczynie
Dodano: 2024-06-24 - Rewitalizacja i przebudowa obiektów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania terenu przejścia granicznego w Korbielowie dla obsługi ruchu turystycznego
Dodano: 2024-06-22 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Prokuratury Rejonowej w Pszczynie, przy ul. Stefana Batorego 10".
Dodano: 2024-06-21