Przetargi.pl
Modernizacja i przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych ruchowo na Oddziale Wewnętrznym i/lub remont portierni i holu w Budynku Głównym - z podziałem na dwa zadania.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7380225 , fax. 075 7380227 7380201
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Jeleniogórska 4 4
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7380225, fax. 075 7380227 7380201
    REGON: 00031033800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych ruchowo na Oddziale Wewnętrznym i/lub remont portierni i holu w Budynku Głównym - z podziałem na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych ruchowo na Oddziale Wewnętrznym i/lub remont portierni i holu w Budynku Głównym - z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1. - Modernizacja łazienek na Oddziale Wewnętrznym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. Likwidacja Barier Architektonicznych w ramach Programu wyrównywania różnić między regionami III. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, instalacyjne wod. - kan. i C.O. oraz elektryczne. Wykonawca ma obowiązek wywiezienia gruzu i pozostałych nieczystości powstałych w trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych. Wykonawca musi uwzględnić, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym bez ograniczeń czasowych w wykonywanych pracach. Przedmiar robót stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i stanowi podstawę do sporządzenia oferty cenowej. Zadanie nr 2. - Remont portierni oraz holu w Budynku Głównym. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, instalacyjne wod. - kan. i C.O. oraz elektryczne. Wykonawca ma obowiązek wywiezienia gruzu i pozostałych nieczystości powstałych w trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych. Wykonawca musi uwzględnić, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym bez ograniczeń czasowych w wykonywanych pracach. Przedmiar robót stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i stanowi podstawę do sporządzenia oferty cenowej. 2. Zamawiający oświadcza, że zakres wykonywanych prac nie jest wymagane pozwolenia na budowę. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, w dni robocze w godz. 8: 00 - 14: 00 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panem Zbigniewem Szydłowskim - Kierownikiem Działu Administracji, tel. (75) 738 02 26, celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu istniejącego obiektu, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowania przetargowego oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach