Przetargi.pl
Modernizacja i przystosowanie budynku 15B dla potrzeb DPS ( szyb windy i winda)

DOM OPIEKI JAKUBOWICE sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47-280 Pawłowiczki, Jakubowice
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4879884
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM OPIEKI JAKUBOWICE sp. z o.o.
    Jakubowice 15
    47-280 Pawłowiczki, woj. opolskie
    tel. 77 4879884
    REGON: 360103942
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac-jakubowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przystosowanie budynku 15B dla potrzeb DPS ( szyb windy i winda)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: - prace demontażowe i rozbiórkowe, - murowanie szybu windy z bloczków betonowych, - roboty ociepleniowe i wyprawy tynkarskie szybu, - roboty fundamentowe – płyta i ściany fundamentowe, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie żelbetowych wieńców i płyty dachowej, - wykonanie zadaszenia wraz z obróbkami i odwodnieniem, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie ogrzewania elektrycznego w szybie, - wykonanie zasilania do maszynowni dźwigu, - montaż z uruchomieniem dźwigu osobowego, - wykonanie opaski żwirowej i dojścia. Parametry windy: Rodzaj dźwigu Elektryczny, osobowy. Udźwig 630 kg Wysokość podnoszenia 10,33 m Prędkość 1,0 m/s Rodzaj napędu Elektryczny z maszynownią w szybie, napęd bezreduktorowy o mocy 4,5 kW Ilość przystanków 4 Ilość dojść 5 – kabina przelotowa (przelot na wprost) Sterowanie Mikroprocesorowe zbiorczość dwukierunkowa. Współpraca z systemem p.poż budynku, systemem oddymiania i systemami kontroli dostępu. System automatycznego zjazdu awaryjnego po zaniku zasilania na najbliższy przystanek. Podzespoły sterowania Panel dyspozycji w kabinie wyposażony w przyciski sterowania z oznaczeniami Braille’a, system komunikacji dwukierunkowej, zgodnie z normą PN EN 81-28 połączony z przystankiem ewakuacyjnym, oświetlenie awaryjne, elektroniczny wyświetlacz położenia kabiny LCD, panel wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej. Kasety wezwań i sygnalizacji wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, wyposażone na każdym przystanku w elektroniczny wyświetlacz położenia kabiny w szybie – typu LCD. Kabina o wymiarach 1100x1400x2150mm, przelotowa, wykonana w stali nierdzewnej szczotkowanej lub laminacie w połączeniu ze stalą nierdzewną. Poręcz okrągła na bocznej ścianie, lustro od połowy jej wysokości. Podłoga wyłożona wykładziną trudnościeralną. Drzwi kabinowe Automatyczne, teleskopowe, 2-panelowe o wymiarach 900x2000mm. Skrzydła drzwi wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, wyposażone w kurtynę podczerwieni kontrolującą przestrzeń drzwi na całej ich wysokości. Napęd drzwi z płynna regulacja prędkości. Progi aluminiowe standardowe. Drzwi przystankowe Automatyczne, teleskopowe, 2-panelowe, o wymiarach 900x2000mm Wykonanie – stal nierdzewna szczotkowana Wytyczne budowlane Nadszybie 3500 mm Podszybie 1360 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i 6A i określone w pkt 6.5 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach