Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa tarasu ze zmianą organizacji przestrzeni komunikacyjnej i sanitarnej w budynku Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-66/09).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa tarasu ze zmianą organizacji przestrzeni komunikacyjnej i sanitarnej w budynku Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-66/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa tarasu ze zmianą organizacji przestrzeni komunikacyjnej i sanitarnej w budynku Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty ziemne i przygotowawcze (wykopy koparkami lub ręcznie, przy odkrywaniu istniejących fundamentów oraz transport); - roboty fundamentowe i żelbetonowe, izolacje fundamentów; - wykonanie nadproży z betonu zbrojonego; - wykonanie ścianek działowych (ściany z cegły ceramicznej i licowanie ścian płytkami gres); - stolarka budowlana (stolarka okienna aluminiowa i stolarka drzwiowa z płyt pełnych); - elewacje (docieplenie płytami styropianowymi oraz wyprawa elewacyjna); - podłoża i posadzki (posadzki cementowe z izolacjami, posadzka z gresu); - malowanie i okładziny (tynkowanie, płyty kartonowo-gipsowe z wyprawą i malowaniem); - instalacja centralnego ogrzewania (odgałęzienie z rur stalowych rurociągi z tworzyw sztucznych, montaż grzejników stalowych, zaworów, głowic termostatycznych, próby szczelności i montaż otulin); - instalacja wodno-kanalizacyjna (montaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV wraz z podejściami, zaworami napowietrzającymi, białym montażem i zaworami czerpalnymi, płukanie i próba szczelności a następnie wykonanie izolacji rurociągów); - instalacja wentylacji (montaż konwektorów wentylatorowych, kratek nawiewnych, przewodów wentylacyjnych, wentylatora dachowego wraz z konstrukcją, wentylatorów ściennych); - wykonanie okablowania elektrycznego (wykucie bruzd i ułożenie przewodów z puszkami, przygotowaniem podłoża cementowo-wapiennego); - montaż instalacji (montaż opraw oświetleniowych, listew elektroinstalacyjnych, gniazd, przełączników i sygnalizatora akustycznego - w sali zajęć należy zamontować oprawy średniej klasy o budowie metalowej fazowanej, malowanej proszkowo na kolor biały z rastrem aluminiowym wysokopolerowanym i zapłonem elektronicznym, źródło światła o barwie -światło dzienne ciepłe); - rozbudowa rozdzielnicy (dodatkowe zabezpieczenia dla nowoprojektowanych obwodów); - prace sprawdzające (pomiary instalacji elektrycznych w pełnym zakresie oraz pomiary oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 120.000,00 zł. (brutto). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 120.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach