Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa dróg i chodników

Gmina Włoszczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, Partyzantów 14
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 394 26 69 , fax. 41 394 23 39
  • Data zamieszczenia: 2022-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszczowa
    Partyzantów 14
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 394 26 69, fax. 41 394 23 39
    REGON: 291009923
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa dróg i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg i chodnika podzielona na dwie części Część 1: Modernizacja dróg na terenie Gminy Włoszczowa Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację sześciu dróg na terenie Gminy Włoszczowa w tym zadania pn. - Modernizacja drogi wewnętrznej do oczyszczalni ścieków we Włoszczowie, -Modernizacja ulicy Tęczowej we Włoszczowie,-Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Góral we Włoszczowie,-Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Bebelno (pomiędzy szkołą a OSP),-Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Przygradów, -Modernizacja drogi wewnętrznej do budynku szkoły w Czarncy.Ogólny zakres robót remontowych obejmuje:-roboty przygotowawcze (pomiarowe), oraz mechaniczne karczowanie krzaków,-roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni na zjeździe z drogi wojewódzkiej oraz rozebranie nawierzchni drogi i zjazdu z prefabrykowanych płyt żelbetowych wraz z wywozem powstałego gruzu,-roboty ziemne mechaniczne: ścinanie poboczy, koryto na całej szerokości jezdni i poboczy pod warstwy konstrukcyjne drogi, koryto pod poszerzenia jezdni i miejsca przełomowe w nawierzchni jezdni, oraz pod przedłużenie przepust rurowego oraz zjazdy boczne wraz z załadunkiem i odwozem nadmiaru ziemi, -wykonanie montażu przedłużenia przepustu rurowego pod koroną drogi wraz z montażem ławy żwirowej oraz przyczółków (ścianek czołowych prefabrykowanych),-wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża gruntowego po robotach ziemnych,-wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża gruntowego przy użyciu stabilizacji cementowej,-wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na całej szerokości korony drogi (jezdnia i pobocza), na zjazdach, pod poszerzenia jezdni oraz pod miejsca przełomowe, pod utwardzone miejsca postojowe,-wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, oraz po wykonaniu wzmocnienia dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,-wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na całej szerokości korony drogi, na zjazdach i chodniku, pod poszerzenia jezdni oraz pod miejsca przełomowe, pod utwardzone miejsca postojowe,-wykonanie oczyszczenia i odmulenia istniejącego cieku z namułu wraz z wyprofilowaniem dna i skarp rowu,-wykonanie oczyszczenia istniejącego przepustu rurowego pod koroną drogi,-wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej asfaltem, -wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno  bitumicznej,-wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno  bitumicznej,-wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno  bitumicznej,-wykonanie regulacji pionowej studzienek włazów kanałowych,-wykonanie regulacji pionowej studzienek zaworów wodociągowych,-wykonanie poboczy z kruszywa łamanego mineralnego po obu stronach jezdni,-roboty wykończeniowe: wykonanie wyrównania i uzupełnienia terenu za poboczami oraz z dowozem gruntu oraz wyrównanie terenu gruntowego poza krawędzią poboczy.Przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, która składa się z: -planów sytuacyjnych,-opisów technicznych,-przedmiarów robót,-przekrojów poprzecznych,-specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zostały załączone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Zobowiązuje się Wykonawcę, aby pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wszystkie zastosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje, oraz dopuszczenie do obrotu oraz certyfikaty.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg i chodnika podzielona na dwie części Część 2: Modernizacja dróg i chodnika na terenie Gminy Włoszczowa Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pięciu dróg i chodnika na terenie Gminy Włoszczowa w tym zadania pn.: - Modernizacja dróg wewnętrznych w miejscowości Łachów, -Modernizacja drogi wewnętrznej w Międzylesiu (przysiółek Grobelka), -Modernizacja drogi wewnętrznej w Boczkowicach, -Modernizacja chodnika na ul. Partyzantów w Kurzelowie,-Modernizacja ulicy Armii Krajowej w Kurzelowie,-Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Sobieskiego we Włoszczowie (osiedle Reja II). Ogólny zakres robót remontowych obejmuje:-roboty przygotowawcze (pomiarowe), oraz mechaniczne karczowanie krzaków,-roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni na obiekcie mostowym oraz rozebranie nawierzchni drogi i zjazdu z prefabrykowanych płyt żelbetowych wraz z wywozem powstałego gruzu, rozebranie nawierzchni chodnika i krawężników wraz z wywozem powstałego gruzu, cięcie nawierzchni bitumicznej, rozebranie chodnika z płyt betonowych wraz z załadunkiem i odwozem powstałego gruzu,-roboty mostowe: izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna oraz izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej w dwóch warstwach, -roboty ziemne mechaniczne: ścinanie poboczy, koryto na całej szerokości jezdni i poboczy pod warstwy konstrukcyjne drogi, koryto pod poszerzenia jezdni i miejsca przełomowe w nawierzchni jezdni, oraz pod zjazdy boczne wraz z załadunkiem i odwozem nadmiaru ziemi, wykopy pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów oraz rowki pod obrzeża i krawężniki wraz z wywozem nadmiaru ziemi,-wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża gruntowego po robotach ziemnych,-wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na całej szerokości korony drogi (jezdnia i pobocza), na zjazdach, pod poszerzenia jezdni oraz pod miejsca przełomowe, -wykonanie wzmocnienia dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na wyznaczonym odcinku na całej szerokości korony drogi (jezdnia i pobocza),-wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, oraz po wykonaniu wzmocnienia dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,-wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na całej szerokości korony drogi, na zjazdach i chodniku, pod poszerzenia jezdni oraz pod miejsca przełomowe,-wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej asfaltem, -wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno  bitumicznej,-wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno  bitumicznej,-wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno  bitumicznej,-wykonanie ustawienia krawężników stanowiących obramowanie chodnika, zjazdów i nawierzchni asfaltowej na ławie betonowej z oporem,-wykonanie ustawienia obrzeży stanowiących obramowanie chodnika,-wykonanie nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki brukowej na podsypce cementowo  piaskowej,-wykonanie regulacji pionowej studzienki telefonicznej,-wykonanie regulacji pionowej studzienek włazów kanałowych,-wykonanie regulacji pionowej studzienek zaworów wodociągowych,-wykonanie regulacji pionowej hydrantów przeciwpożarowych ziemnych,-wykonanie poboczy z kruszywa łamanego mineralnego po obu stronach jezdni,-roboty wykończeniowe: uzupełnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej po wykonanych pracach związanych z remontem chodnika, wykonanie wyrównania i uzupełnienia terenu za poboczami oraz z dowozem gruntu oraz wyrównanie terenu gruntowego poza krawędzią poboczy.Przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, która składa się z: -planów sytuacyjnych,-opisów technicznych,-przedmiarów robót,-przekrojów poprzecznych,-specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zostały załączone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Zobowiązuje się Wykonawcę, aby pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wszystkie zastosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje, oraz dopuszczenie do obrotu oraz certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość; - Dla Części 1 – 20 000,00 zł - Dla Części 2 – 20 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 z późn.zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 77 1020 2733 0000 2502 0003 9834 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: Modernizacja i przebudowa dróg i chodników: Cześć 1 lub Część 2 UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1)musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2)z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3)powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Włoszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa;7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8)musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2)poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.4)Zdolności technicznej lub zawodowej: a)Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował: co najmniej 2 roboty o podobnym zakresie polegające na:-budowie, remoncie lub przebudowie drogi o min. wartości 500.000,00 złotych – dla części 1 zamówienia,-budowie, remoncie lub przebudowie drogi o min. wartości 500.000,00 złotych – dla części 2 zamówienia,potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6.b)W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy lub kierownika robót, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), który co najmniej 3 raz był kierownikiem budowy lub robót przy budowie, przebudowie lub remoncie:- nawierzchni drogowej – dla części 1 i 2 zamówienia, o podobnym zakresie prac. o min. wartości 500.000,00 złotych.Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia może wykazać jednego kierownika budowy lub robót dla obu Części zamówienia. Uwaga: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach