Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana

GMINA LIPNICA MUROWANA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-724 Lipnica Murowana, 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6852100 , fax. 14 6852102
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIPNICA MUROWANA
    44
    32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
    tel. 14 6852100, fax. 14 6852102
    REGON: 851660602
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Przebudowa i modernizacja odcinka drogi gminnej publicznej wraz z przebudową drogi dojazdowej do budynku WDL oraz przebudową sieci energii elektrycznej i budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Lipnica Dolna Zadanie obejmuje: roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, remont drogi z nawierzchnią z kostki brukowej - 353,6 m2, przebudowa drogi z nawierzchnią asfaltową - 250,35 m2, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z drenażem, dostawa i montaż elementów małej architektury, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, przebudowa sieci elektrycznej, budowa oświetlenia ulicznego na dwóch odcinkach o łącznej długości ok. 310 mb oraz wymiana barier mostowych w ciągu drogi gminnej. Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczych.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt budowlany na przebudowę i modernizację odcinka drogi gminnej publicznej wraz z przebudową drogi dojazdowej do budynku WDL w obszarze wskazanym do realizacji w projekcie budowlanym, projekt przebudowy sieci niskiego napięcia wraz z warunkami i uzgodnieniami Tauron, projekty budowalne i wykonawcze dla budowy oświetlenia ulicznego, projekt wykonawczy wymiany barier mostowych, przedmiary robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego, uzgodnienia, specyfikacje techniczne, projektowane postanowienia umowy.Część II - Modernizacja drogi gminnej na dz. nr 3235 wraz z kanalizacją deszczową oraz utwardzenie nawierzchni placu postojowego na dz. nr 3236 w miejscowości Rajbrot Zadanie modernizacja drogi gminnej oraz utwardzenie placu obok budynku szkoły podstawowej na dz. nr 3235, 3236 w miejscowości Rajbrot obejmuje remont kanalizacji deszczowej, remont nawierzchni jezdni drogi gminnej wraz z podbudową, remont poboczy wraz z podbudową, utwardzenie placu obok budynku szkoły, remont przepustu pod drogą, remont – umocnienie rowów przydrożnych. Wymiana wiaty przystankowej wraz z wykonaniem kostki pod wiatą, ułożenie rezerwowego rurociągu sieci wodociągowej. Zakres zadania obejmuje odcinek drogi od skrzyżowania z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą gminną miejscowości Rajbrot. Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczych.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, uzgodnienia, projektowane postanowienia umowy, przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu wykonawczego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) Część I: 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100),b) Część II: 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310z późn. zm.),3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w BSRz o/Nowy Wiśnicz na konto nr 31 8589 0006 0230 0000 0837 0005.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.4. Wadium w formie niepieniężnej (poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta.5. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium.6. Wadium wnoszone w formie innej iż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.10. Zgodnie z art. 226 ust 1. Pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianej w art.98 ust. 1 i 2 ustawy.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SWZ i przepisów prawai spełniają warunki w postępowaniu w następującym zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Określenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał wymienione poniżej minimalne poziomy zdolności dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Część I1) Wykonawca dysponuje osobami, które będą skierowane do kierowania robotami budowlanymi podczas realizacji zamówienia w specjalności:a) kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńb) kierownik robót – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,c) kierownik robót – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej,d) kierownik robót – posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Część II1) Wykonawca dysponuje osobami, które będą skierowane do kierowania robotami budowlanymi podczas realizacji zamówienia w specjalności:a) kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,b) kierownik robót – posiadający uprawniania specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnychZamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz.1646 z późn. zm).Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie wymagań przez jedną osobę zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (jeżeli dotyczy).Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach