Urząd Gminy Kornowac ogłasza przetarg
- Adres: 44-285 Kornowac, ul. Raciborska 48
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4301037-39 , fax. 032 4301333
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kornowac
ul. Raciborska 48 48
44-285 Kornowac, woj. śląskie
tel. 032 4301037-39, fax. 032 4301333
REGON: 27176309600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornowac.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I ODBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W KORNOWACU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kornowacu o długości 1030 m. Zakres robót obejmuje: 1) Rozebranie ścieków z elementów betonowych - 95 mb 2) Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni - 2942 m2 3) Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego i klińca kamiennego o grubości 20 cm - 2914m2 4) Wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 4 cm - 2736 m2 5) Obsypanie poboczy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm i szerokości 10 cm obustronnie na całej długości drogi - 10,3 m3 6) Ułożenie obrzeży betonowych - 100 mb 7) Ułożenie ścieków ulicznych trójkątnych - 100 mb 8) Ułożenie korytek typ RF-STP 100 - 3,0 mb 9) Wykonanie studzienek ściekowych ? 500 mm - 2 szt 10) Wykonanie studni rewizyjnej ? 1000 mm - 1 szt. 11) Wykonanie rurociągu ? 315 mm - 15 mb 12) Oczyszczenie z namułu przepustu drogowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 5000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności: ? Wykaz co najmniej 3 robót podobnych co do charakteru i zakresu realizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat (referencje), ? Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornowac.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Pięknej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Cisowej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 7806S ulicy Szerockiej w Świerklanach.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Cisowie, Gmina Pilica
Dodano: 2016-07-22 - ZP.271.7.2016 Remont dróg gminnych w miejscowości Lasaki,Rudnik, Ligota Książęca i Brzeźnica.
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Głównej w Jejkowicach.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Woźnikach sołectwo Ligota Woźnicka - etap I
Dodano: 2016-07-06 - Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Rybnickiej w Nowej Wsi.
Dodano: 2016-06-24 - Budowa dróg bocznych od ul. Opatowickiej w Tarnowskich Górach - I etap
Dodano: 2016-06-23 - Remont drogi powiatowej nr 5341S ulicy Prostej w Czerwionce Leszczynach dz. Dębieńsko.
Dodano: 2016-06-22