Przetargi.pl
MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE ZAPLECZA SANITARNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BYTOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Styp - Rekowskiego, 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 25 89 , fax. 59 822 78 71
  • Data zamieszczenia: 2024-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy
    ul. Styp - Rekowskiego, 5
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 25 89, fax. 59 822 78 71
    REGON: 000194122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw-bytow.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE ZAPLECZA SANITARNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BYTOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza sanitarnego na trzech kondygnacjach budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Bytowie wraz z dostosowaniem jednej łazienki zlokalizowanej w piwnicy budynku dla osób niepełnosprawnych w celu podniesienia standardu higieniczno-sanitarnego. Zakres prac obejmuje w szczególności:- prace rozbiórkowe: m.in. wyburzenie ścian wygradzających, powiększenie otworów drzwiowych do obecnych wymogów, skucie istniejących okładzin ściennych, demontaż istniejącej okładziny na posadzce, demontaż stolarki drzwiowej, demontaż urządzeń sanitarnych, rozbiórka instalacji elektrycznej, rozbiórka instalacji CWU i ZWU, demontaż grzejników. - prace wykończeniowe: tynki wewnętrzne mineralne cementowo-wapienne kl. III. Okładziny ścian z płytek ceramicznych klejonych do wysokości 2 m, powyżej farba akrylowa. Kolorystykę okładzin ceramicznych uzgadnia wykonawca z inwestorem. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu wnętrz i uzgadniania go z inwestorem. Montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych podtynkowych. Dopuszcza się instalację natynkową w korytkach dla oświetlenia awaryjnego. Instalacja nowych drzwi do łazienek na ościeżnicach stalowych. Stolarka okienna pozostaje bez zmian. - prace instalacyjne sanitarne: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja ciepłej i zimnej wody oraz instalacja c.o. - prace instalacyjne elektryczne: przewiduje się m.in. wykonanie w każdym pomieszczeniu nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych. Należy zamontować optyczne czujniki dymu w każdym pomieszczeniu. Łazienkę dla osób niepełnosprawnych należy wyposażyć w system przywoławczy. Szczegółowy opis prac oraz obowiązkowe wyposażenie (biały montaż) pomieszczeń higeniczno-sanitarnych znajdują się w dokumencie SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT – stanowiący załącznik nr 1C do SWZ.Całość prac budowlanych ma być zrealizowana na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Pracownię Projektową Grzegorza Łosińskiego, ul. Podzamcze 3/4, 77-100 Bytów.W przypadku użycia w dokumentacji projektowej nazw własnych produktów i materiałów budowlanych, Wykonawca będzie miał prawo zastosowania innych wyrobów budowlanych o nie gorszych parametrach. Wskazane w dokumentacji konkretne materiały mają charakter pomocniczy w celu określenia wymagań co do jakości, standardu, funkcji i sparametryzowania danego wyrobu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:- Załącznik nr 1A – Projekt budowlany- Załącznik nr 1B – Przedmiar robót- Załącznik nr 1C – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótW związku z trwającymi równolegle innymi robotami budowlanymi na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bytowie Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej zawiera rozdział XXVII niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset zł 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący numer rachunku bankowego:Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Dzieci Europy w Bytowie,ul. Styp-Rekowskiego 5, 77-100 BytówPKO BP SANumer rachunku bankowego: 28 1020 4708 0000 7402 0004 4099Tytułem: Wadium –„ MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE ZAPLECZA SANITARNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BYTOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” .6. O skuteczności wniesienia przelewem kwoty wadium decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w powyższym ust. 5.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej albo poręczenia, z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalniei bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;- nie dotyczy2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;- nie dotyczy3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł.4)zdolności technicznej lub zawodowej;Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże/udokumentuje, że:A. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane, polegające na rozbudowie, modernizacji lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 325 000 zł brutto każda, w ramach odrębnych umów.B. dysponuje i/lub będzie dysponował minimum 1 osobą lub osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:- Kierownik budowy – osoba kierująca robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej;- Kierownik robót sanitarnych – osoba kierująca robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba kierująca robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;a także wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach