Przetargi.pl
Modernizacja i dostosowanie do działalności medycznej budynku przychodni w Liszkach w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Liszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-060 Liszki, Św. Jana Kantego 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 795 301 988
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Liszkach
    Św. Jana Kantego 13
    32-060 Liszki, woj. małopolskie
    tel. +48 795 301 988
    REGON: 357102310
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przychodnialiszki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i dostosowanie do działalności medycznej budynku przychodni w Liszkach w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji wielobranżowej: zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanej, technicznej i wykonawczej dla inwestycji praz realizacja przedsięwzięcia budowlanego jakim jest rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń służby zdrowia w istniejącym budynku usług medycznych z apteką i poddaszem mieszkalno-gospodarczym wraz z rozbudową wewnętrznych instalacji w budynku: wod-kan i energii elektrycznej wraz ze sporządzeniem projektu inwestorskiego. 2. Lokalizacja inwestycji:Liszki, ul. Jana Kantego 11 gm. LiszkiDz. Nr 416/5, 417/5, 417/4 i 416/4Jednostka ewidencyjna: 120607_2LiszkiObręb ewidencyjny nr 0008 Liszki3. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektu inwestorskiego w oparciu o zawartą w dokumentacji dokumentacją projektową i przedmiarową. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: zaprojektuj i wybuduj.4. UWAGA Zamawiający dokonuje zmiany istotnej w dokumentacji projektowej:Zmieniony zakres prac w stosunku do dokumentacji projektowej obejmuje część Pracowania RTG. Wykonawca winien uwzględnić zmianę w projekcie inwestorskim.W pracowni musi się znaleźć:- umywalka,- wentylacja grawitacyjna w RTG- prąd zasilający do aparatu RTG doprowadzony do pomieszczenia sterowni- wzmocnienia drzwi i okien zostanie na podstawie projektu osłon stałych.- światłowód – Internet w gabinecie sterowni RTG.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, dokumentacja techniczna oraz przedmiary stanowiące załącznik do załącznika nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia. Należy uwagę na fakt, iż dokumentacja projektowa załączona do SWZ obejmuje szerszy zakres niż sam przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:- parter,- pracownię RTG,- kotłownię wraz z niezbędnymi instalacjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej.Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy:Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:- kierownikiem budowy, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej na kwotę min. 500 000,00 zł brutto (każda z nich).Przez obiekt użyteczności publicznej rozumie się budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach