Przetargi.pl
Modernizacja i dostosowanie budynku SP ZOZ Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich do obowiązujących norm i standardów 2012 r. przebudowa poszczególnych pomieszczeń wraz z instalacją kanalizacji i instalacją elektryczną towarzyszącą

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7547500 , fax. 0-75 7547503
  • Data zamieszczenia: 2012-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
    ul. Karola Świerczewskiego 12 12
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7547500, fax. 0-75 7547503
    REGON: 01065062900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i dostosowanie budynku SP ZOZ Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich do obowiązujących norm i standardów 2012 r. przebudowa poszczególnych pomieszczeń wraz z instalacją kanalizacji i instalacją elektryczną towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów - przebudowa poszczególnych pomieszczeń wraz z instalacją kanalizacji i instalacją elektryczną towarzyszącą w wolnostojącym, czterokondygnacyjnym budynku szpitala, o pow. użytkowej - około 5.220m2 i kubaturze około 16.000 m3 .Instalację kanalizacyjną oraz instalację elektryczną należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót uszczegółowionym zapisami w Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. Cz. II. Instalacje sanitarne i przemysłowe. Wydawnictwo ARKADY- 1988 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach wymienionych w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia. Ponieważ przy wymianie instalacji kanalizacyjnej ulegną zniszczeniu elementy podłóg, posadzek i ścian, w ramach zamówienia i umownej ceny wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót branży ogólnobudowlanych w tym: reperacji i przygotowaniem podłoży i posadzek, naprawy podłoża, wykonania izolacji poziomej , warstwy wyrównującej, posadzki z płytek typu gress , kl. V, gat. I , grubości min. 7mm, o nasiąkliwości 3%E 6%, obudowy pionów instalacji kanalizacyjnych wodoodporną płytą kartonowo-gipsową gr. 12,5 mm, wykonanych w formie szachtu, na stelażu systemowym o szerokości boku od 20 do 45 cm, malowaniem farbą emulsyjną sufitów, po uprzednim przygotowaniu podłoża malowaniem farbą lateksową ścian, po uprzednim przygotowaniu podłoża.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453322005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium:1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji,d) termin ważności gwarancji,e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie :że wykonawca , w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p. lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub że wykonawca którego ofertę wybrano:- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN :Kredyt Bank S.A. Oddział Jelenia Góra , numer 63 1500 1429 1214 2002 9595 0000z adnotacją w tytule wpłaty:Wadium - przebudowa pomieszczeń, instalacji kanalizacji i elektrycznej towarzyszącej. 5.Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie/ formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Głównej Księgowej - budynek Zamawiającego - segment: administracja parter - pokój: księgowość lub innej, wskazanej osoby.6. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie /formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium - przebudowa pomieszczeń, instalacji kanalizacji i elektrycznej towarzyszącej) w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium u Głównej Księgowej lub innej, wskazanej osoby, przed upływem terminu do otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. 7.Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest niewystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w punkcie 27. nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl zakładka :BIP - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach