Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg
- Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757221778 , fax. 756666150
- Data zamieszczenia: 2023-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
Siekierczyn 271
59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
tel. 757221778, fax. 756666150
REGON: 230821569 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I BUDOWA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ NA TERENIE GMINY SIEKIERCZYN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja na podstawie posiadanych przez Gminę Siekierczyn dokumentacji technicznych projektowo-wykonawczych1. Zakres budowy:Zadanie A – Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn – na ulicy Spacerowej działka nr 463, ulicy Stawowej działka nr 449 oraz ulicy Wesołej działka nr 655, obręb 0006 Zaręba,Zadanie B – Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn – Siekierczyn, działki ew. 1106, 1109, 1113, 1115 i 1204, obręb 0003 Siekierczyn,Zadanie A – Modernizacja istniejących obwodów oświetleniowych - 302 punkty oświetleniowe,Zadanie B – Dobudowa nowych punktów oświetleniowych (10 sztuk),Zadanie C – Budowa systemu monitorowania i redukcji mocy oświetlenia ulicznego dla wszystkich punktów oświetleniowych istniejących i projektowanych (włącznie z dz. ew. nr 842, obręb Siekierczyn)Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części I i części II zadania inwestycyjnegoZakres zadania: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zadania pn.: „Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn” dla zadań wskazanych w części I i II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zgodnie z SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie (dot. cz. I, II, III)2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie (dot. cz. I, II, III)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Dot. cz. I, II - Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej do wysokości realizowanego zadania – do przedłożenia na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówieniaDot. cz. III - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresieOcenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia – załącznik nr 5 do SWZ.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Dot. cz. I i II - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji oświetlenia ulicznego - o wartości minimum 500 000 zł. brutto (wzór załącznik numer 6a)WW. robota winna być wykonana nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiot, na rzecz którego robota ta została wykonana. Wykonawca może załączyć dowód określający, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót.b) Dot. cz. I i II - wykazu osób - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji (wzór załącznik numer 7): - min. jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowani robotami budowlanymi tj. co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą odpowiednie uprawnienia (bez ograniczeń) w specjalności do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (specjalność instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektroenergetycznych ).Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty załącznika numer 7 - wykazu osób. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy: decyzję o przyznaniu uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,c) Dot. cz. III - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną usługę inspektora nadzoru przy realizacji zadań związanych z modernizacją lub budową oświetlenia ulicznego (wzór załącznik numer 6b). Wykonawca może załączyć dowód określający, czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodem, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA I BUDOWA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ NA TERENIE GMINY SIEKIERCZYN
Dodano: 2023-06-27 - Modernizacja SSWiN i CCTV w budynkach II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu oraz Biura Terenowego ZUS w Miliczu.
Dodano: 2020-04-28 - Modernizacja SSWiN i CCTV w budynkach Inspektoratów ZUS w Oławie i Trzebnicy
Dodano: 2019-07-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową sieci strukturalnej na drugim poziomie wieży budynku B w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu
Dodano: 2018-09-17