Przetargi.pl
Modernizacja i budowa dróg w Gminie Bolesławiec

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21
    REGON: 230821457
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i budowa dróg w Gminie Bolesławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: 1.1.Zadania inwestycyjne:1. Budowa drogi dz. nr 585/1 we wsi Bolesławice,2. Budowa drogi dz. nr 99/3 we wsi Chościszowice,3. Budowa drogi dz. nr 959/1 we wsi Łaziska,4. Budowa drogi dz. nr 22/5 we wsi Łąka,5. Budowa drogi dz. nr 254/8 we wsi Dąbrowa Bolesławiecka,6. Budowa drogi dz. nr 365 we wsi Dobra,7. Budowa drogi dz. nr 140/6 we wsi Mierzwin,8. Budowa drogi dz. nr 295/27 we wsi Ocice,9. Budowa drogi dz. nr 717/1 we wsi Bolesławice,10. Budowa chodnika w pasie drogi gminnej dz. nr 798/4, 902, 901, 774 we wsi Kraśnik Dolny (etap II),11. Budowa drogi dz. nr 30/2, 32/4, 29/4 we wsi Kruszyn,12. Modernizacja drogi dz. nr 443 we wsi Ocice,13. Budowa drogi dz. nr 857 we wsi Kraśnik Dolny,14. Budowa drogi dz. nr 569, 636, 629, 628/20, 628/7 we wsi Bolesławice,15. Budowa drogi dz. nr 372 we wsi Otok,16. Modernizacja drogi dz. nr 639 we wsi Brzeźnik.UWAGA!W wycenie ofertowej dotyczącej pkt. 1 ppkt. 1.1.5 (Dąbrowa Bolesławiecka), należy ująć w pozycji związanej z nawierzchnią bitumiczną (asfalt AC11W) grubości 4 cm warstwy po zagęszczeniu (warstwa wiążąca) tak jak ma to miejsce w załączonych przedmiarach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu92 8392 0004 2600 2017 2000 0040UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone roboty (zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegające na wykonaniu (w ramach budowy, przebudowy lub remontu) nawierzchni asfaltowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 12.000m2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach