Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej na Bibliotekę Publiczną Gminy Lubawa, Filia Prątnica

Gmina Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14260 Lubawa, Fijewo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 455 410 , fax. 896 455 415
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawa
    Fijewo 73
    14260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 455 410, fax. 896 455 415
    REGON: 51074288200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalubawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej na Bibliotekę Publiczną Gminy Lubawa, Filia Prątnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45110000-1, CPV 45262300-4, CPV 45262500-6, CPV 45320000-6, CPV 45262100-2, CPV 45400000-1, CPV 45421000-4, CPV 45310000-3, CPV 45332200-5, 45332300-6, CPV 45331100-7, 45331210-1, CPV 39150000-8 3. Zamówienie polega na modernizacji i adaptacji pomieszczeń świetlicy wiejskiej na bibliotekę publiczną Gminy Lubawa, Filia Prątnica. 4. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: 4.1. Branża architektoniczna: 4.1.1 roboty rozbiórkowe, 4.1.2 wykonanie izolacji fundamentów i nowe posadzki, 4.1.3 roboty murarskie, 4.1.4 stolarka okienna i drzwiowa, 4.1.5 wykonanie okładzin wewnętrznych, 4.1.6 uzupełnienie tynku elewacyjnego po zamurowaniach, 4.1.7 wykonanie schodów i pochylni. 4.2. Branża elektryczna: 4.2.1 wykonanie zasilania, 4.2.2 wykonanie instalacji gniazd wtykowych, 4.2.3 wykonanie instalacji oświetlenia, 4.2.4 wykonanie instalacji ETH, 4.2.5 wykonanie pomiarów. 4.3. Branża sanitarna: 4.3.1. wykonanie instalacji C.O. w obrębie kotłowni, 4.3.2. wykonanie instalacji wodociągowej, 4.3.3. wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, 4.3.4. wykonanie instalacji C.O. 4.3.5. wykonanie instalacji wentylacyjnej, 4.3.6. wykonanie instalacji gazowej, 4.3.7. demontaże. 4.4. Wyposażenie (szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SIWZ): 4.4.1. regały, 4.4.2. lada biblioteczna, 4.4.3. krzesła, 4.4.4. stoliki, 4.4.5. fotel, 4.4.6. stanowiska do czytania, 4.4.7. stanowiska komputerowe, 4.4.8. ekran projekcyjny, 4.4.9. szafka zlewozmywakowa. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ jak również w przypadku wyposażenia w załączniku nr 6 do SIWZ). 6. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 7. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 8. Przedmiot zamówienia pn. „Modernizacja i adaptacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej na Bibliotekę Publiczną Gminy Lubawa, Filia Prątnica” będzie współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie budowy lub przebudowy ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej w tym wyposażanie podmiotów działających w sferze kultury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium: 9.1.1 (DLA CZĘŚCI NR 1) o wartości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) 9.1.2 (DLA CZĘŚCI NR 2) Zamawiający NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM. 9.2 Wadium musi być wniesione do dnia 23.03.2018 r. do godz. 13:00. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 9.3.1 pieniądzu; 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.3.3 gwarancjach bankowych; 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.4 Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubawa Bank BGŻ 83 2030 0045 1110 0000 0240 6830. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 9.5 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych i poręczeń należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy. 9.6 Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 9.7 Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać okoliczności wypłaty przez Gwaranta bezwarunkowo na każde żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 ustawy. 9.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.13. 9.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.14.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.14.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 9.14.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2 Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną przez udzielającego pełnomocnictwa. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców – podpisane przez wszystkie te podmioty, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami stanowiącymi załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji uproszczonej. 5 Dokument potwierdzający wniesienie wadium jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną