Przetargi.pl
MODERNIZACJA HYDROFORNI W DĘBACH SZLACHECKICH

Gmina Osiek Mały ogłasza przetarg

  • Adres: 62613 Osiek Mały, ul. Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 624 170 , fax. 632 624 171
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Mały
    ul. Główna 1
    62613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie
    tel. 632 624 170, fax. 632 624 171
    REGON: 31101929500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA HYDROFORNI W DĘBACH SZLACHECKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE. 1. Modernizację systemu napowietrzania polegającą na likwidacji istniejących aeratorów indywidualnych dla każdego filtra, które nastręczają problemy z uzyskaniem optymalnego czasu kontaktu wody surowej z powietrzem oraz regulacji dozowanego powietrza. System filtracji składa się z dwóch równolegle pracujących układów odżelaziająco - odmangających 2 x 3 filtry. Należy zastosować dla każdego ciągu filtracyjnego indywidualnego nowego aeratora DN 1800 z systemem napowietrzania za pomocą elektrozaworu i pomiaru ilości powietrza za pomocą rotametru. Do systemowego odpowietrzania aeratorów zastosować odpowietrzniki ½, kurki manometryczne z manometrami na wlocie i wylocie z każdego aeratora oraz system ręcznego kontrolnego odpowietrzania indywidualnie z każdego aeratora. Na rurociągu wylotowym z aeratora zabudować kran pobierczy do poboru wody surowej do analizy. 2. Remont układu filtracyjnego istniejących sześciu filtrów DN 1800 polegający na:  wyłączeniu z eksploatacji ciągu pierwszego (trzy filtry 1800),  opróżnieniu w/w filtrów ze złóż filtracyjnych,  demontażu dysz filtracyjnych,  oczyszczeniu z rdzy i powłok lakierniczych wnętrza filtrów do stopnia zezwalającego na nałożenie nowych dwóch warstw farby z atestem spożywczym,  montażu nowego drenażu dysz filtracyjnych,  wypełnienie filtra nowym złożem filtracyjnym kwarcowym  oczyszczeniu z rdzy i powłok lakierniczych zewnętrznej warstwy filtra do stopnia umożliwiającego ponowne nałożenie nowych powłok lakierniczych,  zabezpieczenie warstwą farby podkładowej zewnętrznej powierzchni filtra ,  dwukrotnym malowaniu zewnętrznej powierzchni filtra farbą olejną nawierzchniową,  wyposażenie filtrów w sprawne odpowietrzniki z nowym układem obejścia kontrolnego odpowietrzania ( zawór kontrolny na wysokości nie większej niż 1,40 cm.). Skropliny z odpowietrzania rurociągów odpowietrzających jak i kontrolnych odpowietrzania wprowadzić do istniejących skrzyń kontrolno - pomiarowych płukania filtrów,  wyposażeniu każdego filtra w nowy kurek manometryczny z manometrem – sztuk 2 mierzących ciśnienie przed i za filtrem w sumie sześć podwójnych układów pomiarowych,  na rurze wylotowej z każdego filtra zamontować kran pobierczy do poboru wody uzdatnionej,  wykonaniu płukania wodą filtrów, wykonaniu dezynfekcji podchlorynem sodu, wykonaniu badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody uzdatnionej,  wykonaniu rozruchu technologicznego,  po uzyskaniu pozytywnych wyników fizykochemicznych i bakteriologicznych włączyć wyremontowany ciąg do eksploatacji ,  wykonaniu sprawozdania z remontu i rozruchu dla potrzeb jednostki kontrolującej PPSSE wraz ze stosownymi uzgodnieniami dotyczącymi materiałów mających kontakt z wodą pitną ( uzgodnienie dotyczące zastosowanych materiałów należy uzgodnić z właściwym organem Sanepidu przed ich wbudowaniem),  włączeniu wyremontowanego ciągu filtracyjnego do eksploatacji,  przystąpieniu do remontu II układu filtracyjnego zgodnie z procedurami jak do ciągu I . 3. Wykonanie systemu płukania filtrów sprężonym powietrzem za pomocą dmuchawy bocznokanałowej oraz pompy płuczącej. Dla każdego ciągu aeracji zastosować elektrozawór ½” oraz miernik ilości powietrza wprowadzonego do aeratora mierzonego za pomocą rotametru wraz z koniecznymi rurociągami sprężonego powietrza do sprężarek. Doposażyć układ płukania filtrów w dmuchawę boczno-kanałową i zespół rurociągów płuczących o średnicy nie mniejszej niż 80 mm wyposażony w armaturę zwrotną i odcinającą indywidualnie dla każdego filtra. Moc dmuchawy nie mniejsza niż 7,5 kW, a wydatek powietrza przy ciśnieniu 0,5 bara nie mniejszy niż 170 m³/h. Do płukania wodą uzdatnioną filtrów zastosować pompę o mocy nie mniejszej niż 3,00 kW i wydatku nie mniejszym niż 75 m³/h i podnoszeniu minimum 1 Bar wraz z rurociągami tłocznymi i armaturą odcinająco-zwrotną i wodomierzem minimum Dn 100 mm i rurociągami minimum Dn 125 mm. 4. Dostawa i montaż zestawu pomp sieciowych dla strefy nr 1 składającego się z czterech pomp pionowych wielostopniowe o mocy 5,5 kW każda o sumarycznej wydajności 80 m³/h przy ciśnieniu wyjściowym 5 Bar. Wirniki pomp wykonane ze stali kwasoodpornej. Sterowanie pomp za pomocą kroczącej przetwornicy częstotliwości. Rama kolektory ssące i tłoczne ze stali kwasoodpornej. Średnica kolektora ssącego i tłocznego nie mniej niż 150 mm. Każda pompa ma posiadać 2 przepustnice odcinające i jeden zawór zwrotny i jeden kompensator gumowy. Średnica nie mniejsza niż Dn 50. 5. Dostawa i montaż zestawu pomp sieciowych dla strefy nr 2 składającego się z trzech pomp pionowych wielostopniowe o mocy 5,5 kW każda o sumarycznej wydajności 60 m³/h przy ciśnieniu wyjściowym 5 Bar. Wirniki pomp wykonane ze stali kwasoodpornej. Sterowanie pomp za pomocą kroczącej przetwornicy częstotliwości. Rama kolektory ssące i tłoczne ze stali kwasoodpornej. Średnica kolektora ssącego i tłocznego nie mniej niż 150 mm. Każda pompa ma posiadać 2 przepustnice odcinające i jeden zawór zwrotny i jeden kompensator gumowy. Średnica nie mniejsza niż Dn 50. Przy instalowaniu obydwu zestawów pompowych należy wykonać nowe rurociągi ze stali kwasoodpornej o średnicy co najmniej Dn 150 mm od króćców przyłączeniowych ssących i tłocznych. Maksymalna długość pozostawionych istniejących króćców 0,75 m, rurociąg ssący wyposażyć w przepustnicę odcinającą i zawór odpowietrzający. Rurociąg tłoczny każdego zestawu pompowego wyposażyć w kompensator gumowy, przepustnicę odcinającą przed i za wodomierzem oraz wodomierz o średnicy co najmniej 100 mm i przepływie roboczym co najmniej 100 m³/h. 7. Wyposażyć obiekt w system wizualizacji i monitoringu GPRS/GSM zbudowany w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS. System pozwala na monitorowanie stacji uzdatniania wody, zestawów hydroforowych w trybie rzeczywistym oraz przesyłania sygnałów alarmowych w przypadku awarii. Użytkownik ma możliwość przeglądania obiektów za pośrednictwem przeglądarki WWW. Sterownik używany w systemie powinien posiadać minimalnie 12 wejść binarnych i 4 analogowych oraz 6 wyjść binarnych przekaźnikowych z możliwością rozbudowy o dodatkowe wejścia i wyjścia binarne i analogowe. Sterownik wyposażony w kolorowy wyświetlacz 5,5”. Zaproponowany system obejmuje rozdzielnię z systemem sterowania i monitorowania, okablowanie systemu oraz potrzebne systemowo przetworniki, systemy pomiarowe i inne elementy zgodnie z wymaganiami. Zakres oferty ma obejmować 1. pomiar analogowy poziomu wody w zb. retencyjnym 2. sterowanie naprzemienne pomp głębinowych z rezerwacją z zabezpieczeniami elektronicznymi silników pomp głębinowych funkcji przeciążenia, pracy niepełnofazowej, pracy niedociążonej ( suchobieg). Monitoring powyższych obiektów technologicznych na kolorowym wyświetlaczu sterownika oraz na stronie internetowej z wariantem do obserwacji i zmian parametrów pracy urządzeń. Wykonawca przed przystąpieniem do robót dostarczy Zamawiającemu do zaakceptowania schemat funkcjonalny Stacji oraz karty katalogowe proponowanych do zastosowania urządzeń do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót uzyskał z Państwowego Inspektora Sanitarnego pozytywne oceny higieniczne na zastosowanie materiałów instalacyjnych do dystrybucji wody. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia uwzględnił w swej ofercie wszelkie koszty związane z ciągłą pracą stacji uzdatniania w zakresie dostawy wody. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: a) przedmiar robót stanowiący Załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium w wysokości 13.200,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście złotych) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 04 października 2017 roku o godz. 10.30. 5. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli jest ono wnoszone w formie innej niż gotówka. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu dopuszcza się załączenie do oferty kopii przelewu. 6. Wykonawca zobowiązany jest określić w druku „OFERTA” wartość i formę wniesionego wadium. 7. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz.1804 oraz z 2015r., poz.978 i 1240)) 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i wykluczona. 9. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy Osiek Mały w Osieku Małym LBS Strzałkowo F/Osiek Mały Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – Modernizacja hydroforni w Dębach Szlacheckich” 10. Wadium wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (co do dnia i godziny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 14. 12. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli ten wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą , Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 20. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień, tj. - być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. c, d, e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach