Przetargi.pl
Modernizacja Hali Sportowo - Widowiskowej Gryfia

Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Stefana Banacha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8432872 , fax. 059 8433129
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
    ul. Stefana Banacha 12 12
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8432872, fax. 059 8433129
    REGON: 77161404400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Hali Sportowo - Widowiskowej Gryfia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja hali sportowo-widowiskowej Gryfia w Słupsku. Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do siwz, w tym: - Wymiana pokrycia dachu hali Gryfia z malowaniem konstrukcji dachu hali z zabezpieczeniem p.poż. - demontaż istniejącego pokrycia z warstwą ocieplenia wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki - montaż płatwi z rur stalowych 50*40*3 mm spawanych w węzłach istniejących kratownic przestrzennych konstrukcji dachu - montaż słupków do zamocowania lin zabezpieczających przy odśnieżaniu dachu - malowanie antykorozyjne i p.poż. konstrukcji stalowej dachu - montaż blach trapezowych TR 35x207 gr. 0,63 mm z blachy powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi - montaż płyt styropianowych ESP gr. 60 mm - montaż płyt z pianki poliuretanowej PIR gr. 100 mm - ułożenie welonu szklanego 120 g m2 - ułożenie pokrycia z folii dachowej PCV gr. 1,50 mm - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki nie nadających się do dalszego użycia i złomowania - złomowanie odzyskanych materiałów metalowych z demontażu - zabezpieczenie posadzki hali zapewniające niedopuszczenie do uszkodzenia parkietu hali, posadzek i schodów trybun, siedzisk trybun. 2. Wiata i przebudowa rampy - budynek centrali wentylacyjnej - rozebranie części istniejącej pochylni wjazdu - budowa budynku centrali wentylacyjnej murowanej z bloczków gazobetonowych, przykrytej dachem o konstrukcji stalowej kratowej z pokryciem blachą trapezową wraz z robotami adaptacyjnymi przy dowiązaniu wiaty do istniejącej murowej konstrukcji zaplecza hali. 3. Instalacja wentylacji hali Gryfia wraz z centrala wentylacyjną, wymianą instalacji c.o. w szatniach w łączniku. 4. Instalacja elektryczna zasilania centrali wentylacyjnej oraz instalacja odgromowa przybudówki i dachu hali. 5. Instalacja dźwiękowego systemu sygnalizacji zabezpieczenia PPOŻ. - DSO. 6. Okablowanie związane z wymianą oświetlenia hali Gryfia. 7. Montaż opraw oświetleniowych w hali Gryfia Wykonanie elementów robót wg wyszczególnienia w pkt. 1 do 7 opisane jest załączonymi szczegółowymi przedmiarami robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. a)wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum dwóch obiektów kubaturowych spełniających łącznie wszystkie nw. warunki, przy czym dla każdego z nich konfiguracja warunków jest dowolna: - modernizacja budynku z wymianą stropów lub wymianą konstrukcji dachu, o wartości min. 50% ceny ofertowej, - budowa lub modernizacja obiektu kubaturowego o wartości min. 70% ceny ofertowej, b)dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót sanitarnych i elektrycznych posiadającymi odpowiednie uprawnienia; kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 obiektów o wysokości nie mniejszej niż 12m. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. -spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI A siwz, w systemie spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (rozdz. V. pkt 1 ppkt 1 i 4): a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. (rozdz. V. pkt 1 ppkt 2): a)Wykaz (załącznik nr 4) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum dwóch obiektów kubaturowych spełniających łącznie wszystkie nw. warunki, przy czym dla każdego z nich konfiguracja warunków jest dowolna: - modernizacja budynku z wymianą stropów lub wymianą konstrukcji dachu, o wartości min. 50% ceny ofertowej, - budowa lub modernizacja obiektu kubaturowego o wartości min. 70% ceny ofertowej, b)Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c)Wykaz osób (kadry technicznej - kierownik budowy, kierownicy robót sanitarnych i elektrycznych), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; załącznik nr 6; d)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. e)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c) f)Opis doświadczenia kierownika budowy, który musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 obiektów o wysokości nie mniejszej niż 12m - załącznik nr 7. 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3): a)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach