Przetargi.pl
Modernizacja hali sportowej przy ul. Głuchołaskiej 12 w Nysie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Armii Krajowej 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 448 47 00 , fax. 077 4352989
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
    ul. Armii Krajowej 7 7
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 448 47 00, fax. 077 4352989
    REGON: 53219267700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja hali sportowej przy ul. Głuchołaskiej 12 w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali sportowej przy ul. Głuchołaskiej 12 w Nysie, polegająca na likwidacji sceny widowiskowej z zamianą na salę ćwiczeń sportowych przygotowawczych do zawodów sportowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty ogólnobudowlane: roboty wyburzeniowe, rozebranie podłóg, wykonanie stropu gęstożebrowego, wykonanie schodów żelbetowych, demontaż stolarki okiennej drewnianej, montaż stolarki okiennej z PCV, wykonanie posadzek na parterze i piętrze, roboty budowlane w sanitariatach, szatniach, pomieszczeniu gospodarczym i na strychu, wykonanie tynków, roboty malarskie, układanie glazury ściennej, montaż płotków śniegowych, wykonanie placu przed halą z kostki betonowej, b) roboty instalacyjne: instalacja wodna i kanalizacyjna, instalacja c.o., instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja elektryczna. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest określony w Załączniku nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót, Załączniku nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa oraz w Załączniku nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca musi zapewnić wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę opracowania kosztorysu ofertowego. Wszystkie pozycje określone w przedmiarze robót muszą być wycenione. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej z podaniem w każdej pozycji ceny jednostkowej wraz z narzutami oraz załączyć zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny. Jednostka miary wymieniona w pozycji kosztorysu ofertowego musi być taka sama jak jednostka miary w odpowiadającej pozycji przedmiaru robót. Nie dopuszcza się w kosztorysie ofertowym pominięcia, braku wyceny i zmiany pozycji przedmiarowych oraz zmian ilości lub jednostek miary zawartych w przedmiarze robót. Zarówno zmiana jednostki miary jak i ilości robót nie jest dopuszczalna i spowoduje odrzucenie oferty. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami prawa budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. Roboty należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Polski - należy stosować wyroby dopuszczone do stosowania w budownictwie (ustawa o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92 z 2004 r. poz. 92). Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie) inne równoważne odpowiedniki rynkowe, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj.: a) dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), niezbędnych do wykonania robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z potwierdzeniem członkostwa tych osób we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego (minimum po jednej osobie w każdej branży), b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 robót o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu modernizacji lub remontu budynku, obejmujących swym zakresem prace ogólnobudowlane i instalacyjne. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i niżej wymienionych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów), b) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej oświadczenie to składa Pełnomocnik (Lider) wskazany w pełnomocnictwie, c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej oświadczenie to składają wszyscy Partnerzy, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat Ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez Nich czynności - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (minimum po 1 osobie w każdej branży) oraz zaświadczenie o wpisie tych osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu modernizacji lub remontu budynku, obejmujących swym zakresem prace ogólnobudowlane i instalacyjne, z podaniem ich wartości (minimalna wartość każdej z robót - 300.000,00 zł) oraz dat i miejsca wykonania - (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach