Przetargi.pl
„MODERNIZACJA GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KRASNYMSTAWIE – ETAP I”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Piekarskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    Piekarskiego 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MODERNIZACJA GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KRASNYMSTAWIE – ETAP I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie realizowane w ramach Kontraktu pn.: „Modernizacja gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie –Etap I", wchodzącego w zakres Projektu pn.:„Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie".Przedsięwzięcie uzyskało dofinansowanie w ramach działania 2.3.„Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II „Ochrona środowiska,w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Kontrakt realizowany będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wg Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (4.wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1-egowyd.1999)-Żółty FIDIC. Przedsięwzięcie polegać będzie na modernizacji gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie. Inwestycja zakłada wykorzystanie obiektów istniejących oraz dobudowanie nowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz wymianę niektórych urządzeń technologicznych i pomiarowych. Jej celem jest zmniejszenie ilości osadów przeznaczonych do zagospod. rolniczego oraz stworzenie potencjalnej możliwości zagospod. osadów wysuszonych przez ewentualne współspalanie w cementowniach.Zasadniczym elementem modernizacji jest budowa suszarni osadów ściekowych za pomocą energii promieniowania słonecznego. Kontrakt zakłada również modernizację węzła odwadniania osadu, budowę nowego węzła mechanicznego zagęszczania osadu oraz szereg działań mających na celu usprawnienie pracy oczyszczalni pod kątem prawidłowego, efektywnego działania gospodarki osadowej. Wszystkie prace należy wykonać z zachowaniem ciągłości pracy oczyszczalni (w szczególności należy zapewnić odwadnianie osadu na instalacji tymczasowej, tak aby zapewniona została ciągłość pracy obiektu i zagospodarowania osadu) - ewentualne przerwy powinny być uzgodnione z Użytkownikiem. Prace budowlane nie mogą spowodować przekroczenia dopuszczalnych parametrów ścieków oczyszczonych na odpływie z oczyszczalni, założonych w pozwoleniu wodno-prawnym. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy, rozbudowy oczyszczalni oraz uzyskanie pożądanych efektów ekonomicznych jaki technologicznych przewidzianych dla Etapu I opisanego w PFU (TOM III SIWZ). Przebudowa, rozbudowa oraz remont mają następujące cele:1.Zmniejszenie ilości osadów nadmiernych kierowanych do procesu stabilizacji tlen. poprzez zabudowę instalacji do zagęszczania mech. osadów;2. Budowę nowej instalacji odwadniania osadów ściekowych opartej na wirówkach;3.Budowę układu suszenia osadu za pomocą energii słonecznej - poprzez budowę dwóch hal (I etap) do słonecznego suszenia osadów- zapewniającego ich pełną higienizację;4.Wykonanie hermetyzacji obiektów powodujących największą uciążliwość odorową wraz z ujęciem złowonnego powietrza i oczyszczeniem w instalacji biofiltrów/absorberów.5.Dokonanie wymiany niektórych urządzeń technologicznych i pomiarowych;6.Rozbudowę systemu sterowania i wizualizacji w związku z wykonaną modernizacją obiektów oczyszczalni;7.Wykonanie rozruchu obiektów i instalacji a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie;8. Inne prace opisane w PFU przewidziane dla Etapu I. Po przebudowie i rozbudowie wydajność hydrauliczna oczyszczalni nie ulegnie zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Prace przedprojektowe;Prace projektowe; Prace rozbiórkowe; Roboty budowlano - montażowe - I ETAP (w tym: Zagospodarowanie placu budowy: -zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, - utrzymanie i likwidację placu budowy ; Modernizację: -Bioreaktora oraz KTSO, -Zbiornika buforowego osadu ustab., Budynków: -administr.-socjalnego.,- pompowni, - stacji odwadniania osadu,-Komory kraty koszowej, - rurociągów technologicznych; Rozbiórkę poletek osadowych; Budowę: - budynku zagęszczania osadu/pompowni wody technologicznej, - wiaty magazynowej na osad odwodniony i wysuszony,-pompowni osadu ustabilizowanego, - hal suszarni słonecznej, -biofiltrów powietrza złowonnego; Rozbudowę budynku stacji odwadniania osadu; Sieci międzyobiektowe: technologiczne, elektryczne i AKPiA; Drogi i chodniki); Dostawę wyposażenia oczyszczalni, Dokumentację porealizacyjną; Szkolenia; Rozruch; Serwis -szczegółowo określone w PFU (TOM III SIWZ).Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas wykonywania robót nadzoru autorskiego projektantów, a także oznakowania robót i urządzeń zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków Programu Polityki Spójności na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu to: 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych). Okres ważności wadium musiobejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej. II. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, dalej jako"Zabezpieczenie" w wysokości 8 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest wnieść Zabezpieczenie przed podpisaniem umowy. Wykonawca może wnieść Zabezpieczenie z uwzględnieniem art. 150 ust. 3 i 4 oraz ust. 7-10 Pzp. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie zdolności do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w formie Formularza Jednolitego Dokumentu Zamówienia (dalej "JEDZ") sporządzonego wg wzoru stanowiącego Zał. nr 4 do IDW oraz zgodnie z Instrukcją stanowiącą Zał. nr 3 do IDW. Oświadczenie w formie JEDZ sporządzonego w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym składa Wykonawca, wszyscy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie, podmioty udostępniające zasoby na zasadach określ. w art.22a Pzp. II. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,musi udowodnić Zamawiającemu,że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczeg. przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi Zał. nr 7 do IDW. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,w jakim ten podmiot wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. III. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art.22 ust.1 Pzp. IV. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Wzór ośw. stanowi Zał. nr 5 do IDW. V. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. VI.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zam. muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 Pzp. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - zgodnie z art. 25a ust.6 Pzp;. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl VII.Oferty mogą być składane wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany,wycofania oferty" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. VIII.Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem odrzucenia oferty. Formularz oferty i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisane uznaje się użycie kwalifikowalnego podpisu elektronicznego osoby upoważnionej do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy. IX. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z Ofertą: a)Formularz Oferty zgodny z Zał. nr 1 do IDW wraz z wypełnionym Wykazem Cen - TOM IV SIWZ; b)Oświadczenie/oświadczenia JEDZ - Załącznik nr 4 do IDW; c) Oświadczenie o dodatkowym doświadczeniu osób, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia - Zał.nr 2 do IDW - umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium "Doświadczenie osób... (D)", o którym mowa wpkt. XX ust. 3 pkt.2) IDW. d)Dowód wniesienia wadium (jeżeli wniesione w innej formie niż pieniądz); e) Pełnomocnictwo - (jeżeli dotyczy) wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału w postaci elektronicznej lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. f)Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy)- Zał. nr 7 do IDW. Uwaga:-Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w post. składane są w formie przewidzianej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dn. 26 lipca 2016w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 ze zm.). - W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej Zamawiającego jrp@pgkkrasnystaw.pl Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach