Przetargi.pl
„MODERNIZACJA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYPU LEMNA W BĄKOWCU”

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 486 210 054
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1
    26930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, fax. 486 210 054
    REGON: 53193800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MODERNIZACJA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYPU LEMNA W BĄKOWCU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modrnizacja gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA - usunięcie osadu z dna stawu napowietrzanego oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu wraz z jego zagospodarowaniem we własnym zakresie. Zakres prac obejmuje: Usunięcie osadu z dna stawu napowietrzanego oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu wraz z jego zagospodarowaniem we własnym zakresie. Modernizację oczyszczalni należy prowadzić na pracującym obiekcie tzn.: bez przerw technologicznych w procesie oczyszczania ścieków. Wszelkie prace prowadzone będą przy dopływie ścieków w ilości ok. 340,00m3/dobę. Prace prowadzić w taki sobób, aby nie uszkodzić folii uszczelniającej dno i skarpy stawu. Folia okryta jest warstwą piasku grubości 25 cm. 1. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: 1) Wykonanie niezbędnych zgłoszeń i uzyskanie stosownych zezwoleń na wykonanie prac; 2) Przygotowanie oczyszczalni do przyjmowania ścieków z pominięciem stawu napowietrzanego, wykonanie rurociągu podającego ścieki z pompowni do stawu doczyszczającego; 3) Wyłączenie napowietrzania stawu nr 1 tj.: napowietrzanego; 4) Demontaż instalacji napowietrzającej m.in.: dyfuzorów (CELA I – 15 kompletów dyfuzorów dennych czterorurowe,7 kompletów dyfuzorów skarpowych, CELA II – 16 kompletów dyfuzorów dwururowych, 6 kompletów dyfuzorów skarpowych dwururowych, CELA III – 14 kompletów dyfuzorów dwururowych), rurociągów EPDM, PE oraz rurociągów pływających; 5) Montaż oraz uruchomienie instalacji tymczasowgo napowietrzania w stawie doczyszczającym tj.: nr 2; 6) Wyczyszczenie dna i skarp stawu napowietrzanego z osadu; 7) Zagospodarownie osadu - zgodnie z obowiązujacymi przepisami; 8) Udokumentowanie ilości usuniętego osadu; 9) Uzupełnienie dna oraz skarp stawu piaskiem; 10) Przedstawienie Zamawiajacemu operatu powykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w tym m.in.: sprawozdanie z wykonanych prac wraz z wykonaniem wszelkich niezbęnych badań; 11) Prace należy prowadzić w taki sposób aby nie naruszyć warstwy piasku wyłożonego dna zbiornika oraz nie uszkodzić foli uszczelniającej staw napowietrzany. W przypadku ingerencji powodującej naruszenie warstwy piasku bądź uszkodzenie folii Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego. Zamawiajacy udostepni teren oczyszczalni ścieków celem dokonania wizji po uprzednim uzgodnieniu. Ogólna charakterystyka oczyszczalni: Staw napowietrzany: powierzchnia - 0,51 ha głębokość - 3 m pojemność - 10.823 m3 Staw doczyszczający: powierzchnia - 0,52 ha pojemność - 11.345 m3 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zorganizowanie zaplecza budowy 2) Prowadzenia dokumentacji budowy 3) Zorganizowania i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów 4) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych 5) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników 6) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów 7) Zamówienie Wykonawca wykona z własnych materiałów. CZEŚĆ II ZAMÓWIENIA – Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu w formule zaprojektuj-wybuduj. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót obejmujących modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu w formule zaprojektuj-wybuduj. 2) Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych, dostaw oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany również „PFU”), stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 3) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu 4) Wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, (po dokonaniu przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Kozienicach) wszystkich robót budowlanych, prac montażowych i prób technologicznych, związanych a niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi i wyposażeniem oczyszczalni. 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia Startowa Powiatowego w Kozienicach o braku sprzeciwu do rozpoczęcia ww. robót. 6) Wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu, szczególności a) Ma obejmować wszelkie niezbędne budowle, instalacje i urządzenia b) Ma być podstawą do złożenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Kozienicach zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do rozpoczęcia ww. robót. c) Ma na celu takie zaprojektowanie oczyszczalni, aby przy zwiększonym dopływie ścieków surowych, ścieki oczyszczone doprowadzone do odbiornika miały parametry zgodne z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz. U. z 2014r. poz. 1800 d) Ma na celu spełnienie wymogów prawa wodnego ze szczególnym uwzględnieniem usuwania nieprzyjemnych zapachów powstających na skutek zagniwania osadu w obiektach oczyszczalni e) Ma uwzględniać założenia i uwarunkowania przedstawione w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym”, w szczególności w zakresie technologii oczyszczania, oraz konieczności ciągłej pracy oczyszczalni i odbioru ścieków tzn.: bez przerw technologicznych w procesie oczyszczania ścieków f) Kompletności realizacji inwestycji. 8) Ma być opracowany zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) 9) W zakresie kompletnej dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać: a) Projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz. w wersji papierowej b) Dokumentację geotechniczną – 4 egz. w wersji papierowej – jeżeli dotyczy c) Opracowanie operatu wodno-prawnego w celu uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia wodno-prawnego w wersji papierowej – jeżeli dotyczy d) Kosztorys inwestorski w wersji papierowej – 1 egz. e) Przedmiar robót w wersji papierowej – 1 egz. f) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w wersji papierowej – 1 egz. g) Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń h) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej – 1 egz. 10) Wykonanie robót budowlanych oraz prac montażowych, obejmuje w szczególności: a) Wykonanie wszelkich sieci, instalacji technologicznych oraz zagospodarowanie terenu, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Kompletacja i dostawa urządzeń określonych w projekcie budowlano-wykonawczym i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. c) Opracowanie rozruchu mechanicznego i technologicznego oczyszczalni oraz sprawowanie rozruchu technologicznego w trakcie rozruchu. d) Przeprowadzenie prób, w tym w szczególności prób szczelności zbiorników itp. Oraz testów odbiorowych. e) Wykonanie niezbędnych badań do prowadzenia eksploatacji zmodernizowanej oczyszczalni zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do a) Zorganizowanie zaplecza budowy b) Prowadzenia dokumentacji budowy c) Zorganizowania i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów d) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników f) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów g) Wykonania Zamówienia z własnych materiałów. h) W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z Zamawiającym zakresu wprowadzonych rozwiązań modernizacyjnych oraz planowanych do zastosowania nowych urządzeń i obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę oferent winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy) 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka numer konta: 67 9157 0002 0040 0400 0257 0019 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach