Gmina Lubomino ogłasza przetarg
- Adres: 11-135 Lubomino, ul. Kopernika 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5324450
- Data zamieszczenia: 2014-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomino
ul. Kopernika 7 7
11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5324450 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja gminnej drogi gruntowej w miejscowości Zagony i Samborek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Modernizacja gminnej drogi gruntowej w miejscowości Zagony i Samborek Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: zebranie skarp i poboczy we wskazanych miejscach z wywiezieniem urobku wykonanie przepustów oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp utwardzenie nawierzchni poprzez nawiezienie kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm, jego zagęszczenie mechaniczne i nadanie spadków wyprofilowanie drogi z zagęszczeniem Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny za całość zamówienia wszelkich robót budowlanych, prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ stanowią element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiary robót uzupełniają opis przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 4. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu obioru końcowego bez usterek i wad. 5. Kody CPV: 45.23.31.40 - 2 Roboty drogowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Warmiński Bank Spółdzielczy O/Lubomino nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 2, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tensoft.lubomino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity, etap I odcinek od km 0+000 do km 0+323
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej w ciągu działek ewidencyjnych 222/2 oraz 226 - obręb 5 Smolajny (pas drogowy)
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich zagęszczeniem oraz dostawa pospółki na terenie miasta Pisz
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Lubawa - drogi Nr 1220 N, Nr 1224 N
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni dr. woj. nr 653 ( I odcinek dr. nr 65 Olecko, ul. Gołdapska) polegający na wykonaniu warstwy ścieralnej od km 0+260 do km 0+780
Dodano: 2016-07-25 - Regulacja poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/104/16
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich zagęszczeniem oraz dostawa pospółki na terenie miasta i gminy Pisz
Dodano: 2016-07-14 - Remont podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych w ciągu dr. woj. nr 655
Dodano: 2016-07-05 - Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity, etap I odcinek od km 0+000 do km 0+323
Dodano: 2016-06-28