Przetargi.pl
Modernizacja Gabinetu Rehabilitacji

Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Szadkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 438 249 227
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli
    ul. Szadkowska 2
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, fax. 438 249 227
    REGON: 73100448900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpoz-zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Gabinetu Rehabilitacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji, tj. gruntownego remontu pomieszczeń gabinetu rehabilitacji w budynku Przychodni przy ul. Srebrnej 11 w Zduńskiej Woli. Roboty remontowe wykonywane będą wewnątrz budynku Przychodni ( wiatrołap, sala ćwiczeń, gabinety zabiegowe, rejestracja, poczekalnia, toaleta dla pacjentów, toaleta dla pracowników, szatnia, pomieszczenia inne). Roboty remontowe będą prowadzone w oddzielnych pomieszczeniach, nie mających większej styczności z czynną częścią budynku przychodni otwartą w dniach roboczych od 7:00-18:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w kosztorysach będących załącznikami do SIWZ. Zakres robót remontowych obejmuje między innymi: a) Roboty ogólno- budowlane, w tym roboty wyburzeniowe, murowe, tynkarskie, wykończenie posadzek, wykonanie malatur i wykończenia ścian polegające między innymi na: - zabezpieczeniu mebli i urządzeń medycznych (w tym również ich przenoszenia do piwnicy, rozkręcania, a po zakończonych pracach remontowych skręcania i wnoszenia do pomieszczeń gabinetu), - wyburzaniu ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami, - rozebraniu ścian z cegieł, - wykuciu z muru ościeżnic, - wykonaniu łazienek dla personelu, pacjentów w tym osób niepełnoprawnych, - wykonaniu posadzek z płytek, - wykończeniu ścian płytkami, - odkuciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, - wykonaniu otworów drzwiowych w ścianach, - skuciu nierówności na podłogach, - wyłożeniu posadzki wykładzinami z tworzyw sztucznych, zgrzewaniu (po wcześniejszym wyrównaniu podłogi, obecnie są tam płytki, które trzeba zagruntować, wyrównać a następnie przykryć wykładziną), - przygotowaniu podłoża pod malowanie ścian i sufitów z wyrównaniem nierówności i naprawą tynków, wykonywaniu wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, - zamurowaniu otworów w ścianach, - postawieniu ścianek działowych, - obiciu ścianek z płyty meblowej, - malowaniu ścian i sufitów farbami dopuszczonymi do stosowanymi w służbie zdrowia, zgodnie z projektem, - tapetowaniu ścian, - dostawie i montażu drzwi, - dostawie i montażu napisu Rehabilitacja, Poczekalnia, - wykuciu i obsadzeniu kratek wentylacyjnych, - wymianie, dostawie i montażu rolet dzień/noc, - pracach porządkowych i myciu podłóg, okien. b) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej i instalacji kanalizacji sanitarnej wg. projektu budowlanego i kosztorysu, w tym między innymi: - wymiana i montaż nowej armatury łazienkowej, w większości dostosowanej dla osób niepełnosprawnych; c) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wg. projektu budowlanego i kosztorysu, w tym w szczególności: - wymiana kaloryferów na nowe dostosowane do obiektów służby zdrowia; d) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej wg. projektu budowlanego i kosztorysu, w tym między innymi: - wymiana oświetlenia na nowe typu: LED, - wymiana instalacji elektrycznej na miedzianą wg potrzeb podczas wymiany oświetlenia oraz przyporządkowanych urządzeń rehabilitacyjnych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla zadania wynosi 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną, b) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VI pkt. 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia c) Upoważnienie- pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo powinno być dostarczone w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ( jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno być dostarczone w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. e) Zaleca się załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium. Kserokopię wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. f) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów- jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach