Gmina Biała Piska ogłasza przetarg
- Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4241350, 4241363 , fax. 0-87 4241351
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
Plac Adama Mickiewicza 25 25
12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4241350, 4241363, fax. 0-87 4241351
REGON: 79067149000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja fontanny przy Placu Mickiewicza w Białej Piskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja fontanny przy Placu Mickiewicza w Białej Piskiej. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze. 2) Roboty ziemne. 3) Roboty konstrukcyjno żelbetowe. a) konstrukcja pomieszczenia technicznego, b) konstrukcja fontanny. 4) Roboty izolacyjne. 5) Mała architektura - wystrój fontanny. 6) Roboty instalacyjne a) roboty elektryczne, b) roboty sanitarne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa,kosztorys ofertowy (ślepy) wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert powinno zawierać klauzulę urzędu wystawiającego dokument następującej treści - zaświadczenie jest zgodne z danymi zawartymi w ewidencji działalności gospodarczej na dzień). 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt. 6.3, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki i budynku gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, po uprzedniej rozbiórce istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego i budynku gospodarczego w Szeligach-Buczkach
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej na działkach o nr geod. 235/5, 235/7, 235/10
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi w Grabowie za OSP, gm. Gołdap
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa ulicy Ogrodowej w Gołdapi
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa drogi osiedlowej w Babkach
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie rozbiórki 5 obiektów budowlanych w miejscowości Babiak, gm. Lidzbark Warmiński.
Dodano: 2016-05-24 - Budowa wiaty garażowej w szkółce Mała Ruś
Dodano: 2016-05-13 - Budowa wiaty garażowej w szkółce Mała Ruś
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie rozbiórki 2-ch obiektów budowlanych w miejscowości Ryn, gm. Ostróda.
Dodano: 2016-03-03 - Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w Mrągowie, ul. Krótka 3.
Dodano: 2016-03-03