Przetargi.pl
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY JANOWIEC Wlkp. I GMINY ŁABISZYN.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY JANOWIEC Wlkp. I GMINY ŁABISZYN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i budynków gminy Janowiec Wlkp. ,obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 23 obrębów wiejskich gminy Janowiec Wlkp Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Janowiec Wlkp. wynosi ca 6300. *Powyższe dane aktualne na dzień 24.09.2009r. Część II Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i budynków gminy Łabiszyn. ,obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 17 obrębów wiejskich gminy Łabiszyn. Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Łabiszyn wynosi ca 4400 (ca 4000 budynków i ca 400 lokali). *Powyższe dane aktualne na dzień 24.09.2009r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712222222
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawcy dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności posiadającymi uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu nr 2. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 i dokumentów określonych w rozdziale VII SIWZ. 5)Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 6)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą), Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert: ( dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): b)oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 3 ; c)oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 4 d)oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawowymi - załącznik nr 5 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędne wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu nr 2 wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6. b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 ppkt. a Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 6 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w rozdz. VII. pkt. 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną