Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali - Kowary, obręby: 0003 i 0004

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali - Kowary, obręby: 0003 i 0004
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla miasta Kowary w województwie dolnośląskim (obręby: 0003 i 0004). 2. Charakterystyka i podstawowe dane obiektu: 1) KOWARY, obręb 0003, jednostka ewidencyjna: 020602_1: Powierzchnia obrębu: 237,5067 ha, w tym powierzchnia terenów zabudowanych: 36,7562 ha. Ilość działek: 1027, w tym działek zabudowanych: około 600. Liczba jednostek rejestrowych: 557. Liczba budynków: około 765, w tym: mieszkalnych - około 269, innych - około 496. Liczba lokali: około 459. Ogólna liczba podmiotów w obrębie: osób fizycznych - około 1258, osób prawnych - około 22. 2) KOWARY, obręb 0004, jednostka ewidencyjna: 020602_1: Powierzchnia obrębu: 2127,0882 ha, w tym powierzchnia terenów zabudowanych: 20,4663 ha. Ilość działek: 662, w tym działek zabudowanych: około 197. Liczba jednostek rejestrowych: 234. Liczba budynków: około 292, w tym: mieszkalnych - około 102, innych - około 170. Liczba lokali: około 88. Ogólna liczba podmiotów w obrębie: osób fizycznych - około 328, osób prawnych - około 24. 3. W/w dane zestawiono na podstawie danych pozyskanych z części opisowej i kartograficznej operatu ewidencyjnego. Są to wartości szacunkowe, w przypadku ich przekroczenia nie wpłyną na wartość zamówienia. Ewentualne błędy w powyższych danych nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Projekcie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zatwierdzonym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego we Wrocławiu w dniu 20 lipca 2012r. 5. Informacje dodatkowe: 1) Aktualnie operat ewidencji gruntów prowadzony jest w relacyjnej bazie danych w systemie Geo-Info V. 2) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonany przedmiot umowy przez okres minimum 24 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy; b) rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres minimum 12 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2012.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach