Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Żabieniec gm. Wilga, Stary Puznów gm. Garwolin.

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Staszica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010 , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    ul. Staszica 15
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, fax. 25 68 43 010
    REGON: 71158668500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Żabieniec gm. Wilga, Stary Puznów gm. Garwolin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Żabieniec gm. Wilga, Stary Puznów gm. Garwolin. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 1.1. Zadanie I: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Żabieniec gm. Wilga. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.: 1. Szczegółowa analiza dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej znajdująca się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i określenie na podstawie tej analizy przydatności poszczególnych operatów do prac modernizacyjnych. 2. Ustalenie granic zewnętrznych obrębu ewidencyjnego Stary Żabieniec i utrwalenie punktów granicznych słupkami betonowymi z podcentrami. Sporządzenie protokołu ustalenia granic. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Żabieniec gm. Wilga oraz mapa przeglądowa w skali 1:10 000. 4. Uwaga: Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy, wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 5. Zakres obejmuje również trwałą stabilizację punktów granicznych działek wykonanej z inicjatywy i na koszt zainteresowanych w trakcie prac polowych prowadzonych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków – zgodnie z treścią § 39 ust. 4 rozporządzenia z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 1.4 Zadanie II: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Puznów gm. Garwolin. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.: 1. Szczegółowa analiza dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej znajdująca się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i określenie na podstawie tej analizy przydatności poszczególnych operatów do prac modernizacyjnych. 2. Ustalenie granic zewnętrznych obrębu ewidencyjnego Stary Puznów i utrwalenie punktów granicznych słupkami betonowymi z podcentrami. Sporządzenie protokołu ustalenia granic. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ – Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Stary Puznów gm. Garwolin oraz mapa przeglądowa w skali 1:10 000. 4. Uwaga: Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy, wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 5. Zakres obejmuje również trwałą stabilizację punktów granicznych działek wykonanej z inicjatywy i na koszt zainteresowanych w trakcie prac polowych prowadzonych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków – zgodnie z treścią § 39 ust. 4 rozporządzenia z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 2. Wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp (Informacja dotycząca wszystkich zadań): 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące niżej wymienione czynności zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2014 r poz.1502 z późn. zm.); a) prace kameralne, z wyłączeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów; b) prace polowe związane z ustaleniem i pomiarem granic działek ewidencyjnych; w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności o których mowa w ppkt 1 wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) W przypadku zmiany – w okresie trwania umowy o zamówienie – osób o których mowa w ppkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnione dokumenty o którym mowa w ppkt.3. Obowiązek ten Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 5) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów)/umowa o pracę/ potwierdzającego (-ych) zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt 1. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, wykazu osób o których mowa w ppkt.1 – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §6 ust. 1 lit.j istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w podziale na zadania: Zadanie nr 1 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); Zadanie nr 2 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach