Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Rębków i Parcele Rębków gm. Garwolin

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
    REGON: 711586685
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Rębków i Parcele Rębków gm. Garwolin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 1.1. Zadanie I: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Rębków gm. Garwolin. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.: 1. Szczegółowa analiza dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej znajdująca się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i określenie na podstawie tej analizy przydatności poszczególnych operatów do prac modernizacyjnych. 2. Ustalenie i pomiar w terenie granic zewnętrznych obrębu ewidencyjnego Rębków i utrwalenie punktów granicznych słupkami betonowymi z podcentrami. Sporządzenie protokołu ustalenia granic. Punktom granicznym na granicy obrębu i gminy należy nadać oznaczenia zgodnie z wykazem identyfikatorów obiektów bazy danych ewidencyjnych, stanowiącym załącznik nr 1 do „rozporządzenia z 2001r”. Obręb Rębków graniczy z obrębami: m. Garwolin (granica ustalona) Czyszkówek (granica ustalona), Parcele Rębków, Stoczek, Ewelin, Wola Rębkowska. Szacuje się, że na granicy obrębu do stabilizacji jest ok. 120 punktów granicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Rębków gm. Garwolin oraz mapa przeglądowa w skali 1:10 000. 4. Uwaga: Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy, wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 5. Zakres obejmuje również trwałą stabilizację punktów granicznych działek wykonanej z inicjatywy i na koszt zainteresowanych w trakcie prac polowych prowadzonych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków – zgodnie z treścią § 39 ust. 4 rozporządzenia z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 1.4 Zadanie II: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wsi Parcele Rębków gm. Garwolin. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.: 1. Szczegółowa analiza dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej znajdująca się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i określenie na podstawie tej analizy przydatności poszczególnych operatów do prac modernizacyjnych. 2. Ustalenie i pomiar w terenie granic zewnętrznych obrębu ewidencyjnego Parcele Rębków i utrwalenie punktów granicznych słupkami betonowymi z podcentrami. Sporządzenie protokołu ustalenia granic. Punktom granicznym na granicy obrębu i gminy należy nadać oznaczenia zgodnie z wykazem identyfikatorów obiektów bazy danych ewidencyjnych, stanowiącym załącznik nr 1 do „rozporządzenia z 2001r”. Obręb Parcele Rębków graniczy z obrębami: Izdebnik, Wilkowyja, Stoczek, Rębków, Czyszkówek, Górki, położonymi w gminie Garwolin. Granica z obrębem Czyszkówek jest ustalona w trybie modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Szacuje się, że na granicy obrębu do stabilizacji jest ok. 100 punktów granicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ – Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Parcele Rębków gm. Garwolin oraz mapa przeglądowa w skali 1:10 000. 4. Uwaga: Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy, wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 5. Zakres obejmuje również trwałą stabilizację punktów granicznych działek wykonanej z inicjatywy i na koszt zainteresowanych w trakcie prac polowych prowadzonych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków – zgodnie z treścią § 39 ust. 4 rozporządzenia z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 2. Wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp (Informacja dotycząca wszystkich zadań): 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące niżej wymienione czynności zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2014 r poz.1502 z późn. zm.); a) prace kameralne, z wyłączeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów; b) prace polowe związane z ustaleniem i pomiarem granic działek ewidencyjnych; w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności o których mowa w ppkt 1 wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) W przypadku zmiany – w okresie trwania umowy o zamówienie – osób o których mowa w ppkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnione dokumenty o którym mowa w ppkt.3. Obowiązek ten Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 5) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów)/umowa o pracę/ potwierdzającego (-ych) zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt 1. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, wykazu osób o których mowa w ppkt.1 – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §6 ust. 1 lit.j istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 3 ust. 1 pkt 2) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, że potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale IV ust. 2 pkt 1,3,4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach