Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla gminy Busko - Zdrój - I etap

Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3783051 , fax. 041 3783578
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju
    ul. Mickiewicza 15 15
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3783051, fax. 041 3783578
    REGON: 29101849000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla gminy Busko - Zdrój - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali gm. Busko-Zdrój - ETAP I
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki i złożą w terminie ofertę wraz z wymienionymi w pkt. VII oświadczeniami i dokumentami. 1. Których profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U. z 2006 Nr.164 poz. 1163/ . 3. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych 4. Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 określone art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027 z późniejszymi zm./ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 5. W ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Posiadają znajomość programu EWOPIS i EWMAPA. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- /załącznik nr 3/. 3. Kserokopie dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe osoby o których mowa w punkcie VI-4 oraz jej pisemne zobowiązanie jeżeli wykonawca wskazał ją jako osobę, którą będzie dysponował. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz poświadczenia ich wykonania z należytą starannością. 5. Oświadczenie o znajomości programów EWOPIS i EWMAPA podpisane przez pracowników - geodetów przewidzianych do wykonania zamawianej pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach