Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie etapu II i III

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie etapu II i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe zamówienie dotyczy wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pgik, zgodnie z: - projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków uzgodnionym przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego pismem z dnia 13 maja 2015 r. sygn. akt GKII.7231.3.2015; - aneksem do projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie II i III etapu uzgodnionym przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego pismem z dnia 16 lutego 2018 r. sygn. akt GKII.7231.3.2015; Zakres prac do wykonania w etapie II i III modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Gliwice będzie obejmował: 1) Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia pełnej modernizacji ewidencji gruntów i budynków, aktualizacja istniejących i uzupełnienie brakujących obiektów wraz ze wszystkimi atrybutami opisanymi w specyfikacji pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków wymienionymi w załączniku nr 1a do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1034 ze zm.) zwanego dalej rozporządzeniem w sprawie EGiB, w zakresie danych dotyczących m.in.: a) gruntów, w tym: - granic jednostki ewidencyjnej; - granic obrębów ewidencyjnych; - działek ewidencyjnych; - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń; - gleboznawczej klasyfikacji gruntów; b) budynków; c) obiektów trwale związanych z budynkami; d) nieruchomości lokalowych; e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli; 2) Opracowanie projektów ustalenia klasyfikacji i przedłożenie organowi oklauzulowanych dokumentów wymienionych w § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz.U. z 2012 r., poz. 1246 ze zm.); 3) Opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń; 4) Wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do aktualizacji danych EGiB; 5) Sporządzenie plików GML zawierających wszystkie zmiany w danych EGiB, który zostanie wprowadzony do bazy EGiB przez Koordynatora; Wymagany termin gwarancji: minimalny 24 miesiące maksymalny 72 miesiące - licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimalny 24 miesiące maksymalny 72 miesiące - licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach