Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 2 oraz 3 miasta Kożuchów

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 2 oraz 3 miasta Kożuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz zastosowaniem przepisów dotyczących zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy. 1. Ogólny zakres prac. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 2 oraz 3 miasta Kożuchów. Podstawą do realizacji prac oraz dokumentem zawierającym jednocześnie warunki techniczne jest - zatwierdzony przez Starostę Nowosolskiego oraz uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp. - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali z dnia 17 maja 2010 r. 1.2.Zakres prac będzie obejmował m.in.: 1.2.1. pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 1.2.2. porównanie mapy zasadniczej z terenem w zakresie budynków, pomiar brakujących budynków, 1.2.3.założenie ewidencji budynków i lokali, 1.2.4.uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodnie z wymogami rozporządzenia z 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków: a) numery rejestru zabytków, b) numery dróg publicznych, c) numer PESEL (gdy brak w danych ewidencyjnych), d) numer REGON, e) aktualnego adresu podmiotów ewidencyjnych, f) informacja, czy osoba prawna lub fizyczna jest cudzoziemcem, 1.2.5.zweryfikowanie użytków gruntowych i granic użytków zaliczonych do gruntów zabudowanych i zurbanizowanych pod względem faktycznego sposobu użytkowania nieruchomości. 1.3.Szczegółową charakterystykę obiektu zawiera tabela znajdująca się w ust.3 Projektu modernizacji. 1.3.1.Przewiduje się następującą ilość ogólną dla obrębu 1,2,3 miasta Kożuchów: a) ilość jednostek rejestrowych :gruntów: 1843; budynków : 4; lokali : 0; b) ilość budynków: 3426, c) orientacyjna ilość lokali wyodrębnionych: 1000. Uwaga: Przewiduje się, że ilość budynków nieujawnionych w bazie mapy numerycznej, a wymagających pomiaru w terenie, wynosi około 10% w stosunku do ilości uwidocznionych budynków na niewiarygodnej mapie 3 prowadzonej w systemie GEO-INFO, natomiast ilość lokali jest orientacyjna z możliwym błędem na poziomie 30%. 2.Tryb postępowania w przypadku zaistnienia sytuacji nieuwzględnionych w uwarunkowaniach określonych w Projekcie modernizacji Do obowiązku Wykonawcy prac w ramach niniejszego zadania jest założenie oraz bieżące prowadzenie Dzienniki Robót. W szczególności należy w nim zapisywać: - każdy zrealizowany etap prac, - występujące problemy i dokonane uzgodnienia z Zamawiającym. Dopuszcza się zmianę sposobu realizacji zadania jedynie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu zamieszczonym w Dzienniku Robót. 3. Zasady współpracy i rozliczania z PODGiK w Nowej Soli. Dokumentacja wyjściowa do wykonania opracowania zostanie udostępniona Wykonawcy w zakresie danych numerycznych na płytach DVD, natomiast pozostałe w formie poświadczonych kserokopii dokumentów z zasobu geodezyjnego. Opłaty dla PODGiK zostaną naliczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. 4. W celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza: 4.1. projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali w skład którego wchodzi :l. Cel i zakres prac. 2. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne. 3. Charakterystyka obiektu. 4. Ocena istniejącego operatu ewidencji gruntów, wnioski. 4.1 Pozioma osnowa szczegółowa 4.2.wykaz załączników do projektu modernizacji w skład którego wchodzi: 1.Formularz protokółu wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych operatu opisowo - kartograficznego, 2.Formularz wykazu uwag i zastrzeżeń zgłoszonych do projektu operatu 3.Formularz arkusza danych ewidencyjnych budynków, 4.Formularz protokółu z wyłożenia operatu opisowo - kartograficznego, 5.Formularz upoważnienie geodety do wyłożenia projektu operatu opisowo -kartograficznego 6.Wzór zawiadomienia Starosty Nowosolskiego o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego modernizacji.. 7.Formuarz zestawienia zbiorczego numerów KW, 8.Formularz protokółu badania ksiąg wieczystych lokali, 9.Formularz arkusza danych ewidencyjnych lokali, 10.Informacja Starosty Nowosolskiego o rozpoczęciu prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i założeniem ewidencji budynków i lokali, 11.Mapa przeglądowa jednostki ewidencyjnej. 4.3.Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia 5. Ustala się II etapy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. etap I - z terminem wykonania usługi na dzień 10 grudnia 2011 r. - obejmujący: a) prace przygotowawcze, b) porównanie z terenem kopii map ewidencyjnych, c) zaprojektowanie numerów identyfikacyjnych budynków oraz założenie arkuszy spisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków, d) założenie i wypełnienie arkuszy spisowych danych ewidencyjnych dotyczących lokali. 5.2. etap II - z terminem wykonania usługi na dzień 30 czerwca 2012 r., obejmujący pozostałe prace zakończone opracowaniem Projektu operatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach