Powiat Nowosolski ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
- Data zamieszczenia: 2011-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
ul. Moniuszki 3B 3B
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
REGON: 97077758800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu nr 2 miasta Nowa Sól - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz zastosowaniem przepisów dotyczących zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy. 1. Ogólny zakres prac. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu nr 2 miasta Nowa Sól. Podstawą do realizacji prac oraz dokumentem zawierającym jednocześnie warunki techniczne jest - zatwierdzony przez Starostę Nowosolskiego oraz uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp. - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali z dnia 17 maja 2010 r. 1.2.Zakres prac będzie obejmował m.in.: 1.2.1. pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 1.2.2. porównanie mapy zasadniczej z terenem w zakresie budynków, pomiar brakujących budynków, 1.2.3.założenie ewidencji budynków i lokali, 1.2.4.uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodnie z wymogami rozporządzenia z 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków: a) numery rejestru zabytków, b) numery dróg publicznych, c) numer PESEL (gdy brak w danych ewidencyjnych), d) numer REGON, e) aktualnego adresu podmiotów ewidencyjnych, f) informacja, czy osoba prawna lub fizyczna jest cudzoziemcem, 1.2.5.zweryfikowanie użytków gruntowych i granic użytków zaliczonych do gruntów zabudowanych i zurbanizowanych pod względem faktycznego sposobu użytkowania nieruchomości. 1.3.Szczegółową charakterystykę obiektu zawiera tabela znajdująca się w ust.3 Projektu modernizacji. 1.3.1.Przewiduje się następującą ilość ogólną dla obrębu 3 miasta Nowa Sol: a) ilość jednostek rejestrowych :gruntów: 2452; budynków : 45; lokali : 468; b) ilość budynków: 5152, c) orientacyjna ilość lokali wyodrębnionych: 4784. Uwaga: Przewiduje się, że ilość budynków nieujawnionych w bazie mapy numerycznej, a wymagających pomiaru w terenie, wynosi około 10% w stosunku do ilości uwidocznionych budynków w systemie GEO-INFO. 3 2.Tryb postępowania w przypadku zaistnienia sytuacji nieuwzględnionych w uwarunkowaniach określonych w Projekcie modernizacji Do obowiązku Wykonawcy prac w ramach niniejszego zadania jest założenie oraz bieżące prowadzenie Dzienniki Robót. W szczególności należy w nim zapisywać: - każdy zrealizowany etap prac, - występujące problemy i dokonane uzgodnienia z Zamawiającym. Dopuszcza się zmianę sposobu realizacji zadania jedynie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu zamieszczonym w Dzienniku Robót. 3. Zasady współpracy i rozliczania z PODGiK w Nowej Soli. Dokumentacja wyjściowa do wykonania opracowania zostanie udostępniona Wykonawcy w zakresie danych numerycznych na płytach DVD, natomiast pozostałe w formie poświadczonych kserokopii dokumentów z zasobu geodezyjnego. Opłaty dla PODGiK zostaną naliczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. 4. W celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza: 4.1. projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali w skład którego wchodzi : l. Cel i zakres prac. 2. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne. 3. Charakterystyka obiektu. 4. Ocena istniejącego operatu ewidencji gruntów, wnioski. 4.1 Pozioma osnowa szczegółowa 4.2 Mapa zasadnicza 4.3 Operat ewidencji gruntów. 5. Założenie ewidencji budynków i lokali. 5.1 Zakres przedmiotowy ewidencji budynków 5.2 Zakres przedmiotowy ewidencji lokali 5.3 Ustalenie stanów prawnych budynków i lokali 5.4 Wywiad terenowy, pozyskanie danych ewidencyjnych w zakresie budynków 5.5 Kartoteki budynków i lokali 5.6 Prace kameralne. 6. Modernizacja ewidencji gruntów. 6.1 Aktualizacja i uzupełnienie danych ewidencji gruntów. 7. Kompletowanie dokumentacji. 8. Postępowanie formalno - prawne. 8.1 Wszczęcie postępowania w sprawie modernizacji gruntów i budynków 8.2 Wyłożenie projektu operatu opisowo - kartograficznego do publicznego wglądu 8.3 Zatwierdzenie projektu opisowo - kartograficznego. 9. Uwagi końcowe. 4.2.wykaz załączników do projektu modernizacji w skład którego wchodzi: 1.Formularz protokółu wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych operatu opisowo - kartograficznego, 2.Formularz wykazu uwag i zastrzeżeń zgłoszonych do projektu operatu 3.Formularz arkusza danych ewidencyjnych budynków, 4.Formularz protokółu z wyłożenia operatu opisowo - kartograficznego, 5.Formularz upoważnienie geodety do wyłożenia projektu operatu opisowo -kartograficznego 6.Wzór zawiadomienia Starosty Nowosolskiego o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego modernizacji.. 7.Formuarz zestawienia zbiorczego numerów KW, 8.Formularz protokółu badania ksiąg wieczystych lokali, 9.Formularz arkusza danych ewidencyjnych lokali, 10.Informacja Starosty Nowosolskiego o rozpoczęciu prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i założeniem ewidencji budynków i lokali, 11.Mapa przeglądowa jednostki ewidencyjnej. 4.3.Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia 5. Ustala się II etapy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. etap I - z terminem wykonania usługi na dzień 10 grudnia 2011 r. - obejmujący: a) prace przygotowawcze, b) porównanie z terenem kopii map ewidencyjnych, c) zaprojektowanie numerów identyfikacyjnych budynków oraz założenie arkuszy spisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków, d) założenie i wypełnienie arkuszy spisowych danych ewidencyjnych dotyczących lokali. 5.2. etap II - z terminem wykonania usługi na dzień 30 czerwca 2012 r., obejmujący pozostałe prace zakończone opracowaniem Projektu operatu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące gruntów, budynków i lokali dla jednostek ewidencyjnych: Iłowa - obszar wiejski, Brzeźnica, Wymiarki powiat żagański, woj. lubuskie
Dodano: 2016-04-01 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Gorzowa Wielkopolskiego dotycząca uzupełnienia i aktualizacji danych budynkowych - Etap I
Dodano: 2015-05-29 - Wykonywanie w ciągu 2015 r. operatów szacunkowych i inwentaryzacji
Dodano: 2015-01-26 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali dla obrębów Bożnów, Bukowina Bobrzańska, Chrobrów, Dobra nad Kwisą , Dzietrzychowice, Gorzupia, Gorzupia Dolna, Gryżyce, Jelenin, Kocin Nieradza, Łozy, Miodnica, Pożarów, Pruszków, Rudawica, Stara Kopernia, Stary Żagań, Trzebów, Tomaszowo gminy Żagań - obszar wiejski, powiat Żagański , woj. lubuskie
Dodano: 2014-04-18 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali dla miasta Szprotawa, powiat żagański, woj. lubuskie
Dodano: 2014-03-05 - Wykonywanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji w ciągu 2014 r
Dodano: 2013-12-19 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Bytom Odrzański
Dodano: 2013-10-23 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy SIEDLISKO
Dodano: 2013-10-21 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Nowe Miasteczko
Dodano: 2013-10-18 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Kolsko
Dodano: 2013-10-17