Przetargi.pl
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na uzupełnieniu danych dotyczących budynków oraz utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla 24 obrębów gminy Mordy, 7 obrębów gminy Siedlce i 19 obrębów gminy Zbuczyn”

Powiat Siedlecki ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025-6447216 , fax. 025-6447155
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siedlecki
    ul. Piłsudskiego 40
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025-6447216, fax. 025-6447155
    REGON: 71158165300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na uzupełnieniu danych dotyczących budynków oraz utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla 24 obrębów gminy Mordy, 7 obrębów gminy Siedlce i 19 obrębów gminy Zbuczyn”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na uzupełnieniu danych dotyczących budynków oraz utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla 24 obrębów gminy Mordy, 7 obrębów gminy Siedlce i 19 obrębów gminy Zbuczyn. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: - Dla Części 1: 9.800 zł, - Dla Częsci 2: 4.100 zł, - Dla Części 3: 8.800 zł,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach