Przetargi.pl
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ ZAŁOŻENIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH (BDOT500) I INICJALNEJ BAZY DANYCH GEODEZYJNEJ EWIDENCJI SIECI UZBROJENIA TERENU (GESUT) DLA OBRĘBU LUSZOWICE W JEDNOSTCE EWIDENCYJNEJ RADGOSZCZ

Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 642 24 31
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Berka Joselewicza 5 5
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 642 24 31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ ZAŁOŻENIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH (BDOT500) I INICJALNEJ BAZY DANYCH GEODEZYJNEJ EWIDENCJI SIECI UZBROJENIA TERENU (GESUT) DLA OBRĘBU LUSZOWICE W JEDNOSTCE EWIDENCYJNEJ RADGOSZCZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem prac w zakresie EGiB jest opracowanie operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków składającego się z: a) bazy danych ewidencyjnych zgodnej z modelem pojęciowym określonym w Rozp. EGiB, b) raportów podanych w §22 Rozp. EGiB. Prace dotyczące modernizacji EGiB będą prowadzone równocześnie z utworzeniem bazy BDOT500 i inicjalnej bazy GESUT, tak aby powstała na podstawie tych baz numeryczna mapa zasadnicza posiadała dane zharmonizowane, dostarczające jej użytkownikom wiarygodnych i kompletnych informacji. Prace w zakresie utworzenia bazy BDOT500 i inicjalnej bazy GESUT mają za zadanie weryfikację i uzupełnienie dotychczasowej numerycznej mapy zasadniczej prowadzonej w PODGiK o brakujące elementy treści ww. baz poprzez pozyskanie ich głównie w oparciu o źródłowe operaty geodezyjne znajdujące się w zasobie PODGiK, a w razie braku takich danych, w oparciu o analogowe mapy zasadnicze, a tam gdzie to konieczne - geodezyjne pomiary terenowe. Usługa realizowana będzie w 2 etapach. 1) ETAP I - zakres dotyczący: EGIB a) sporządzenie projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków oraz całej dokumentacji uzasadniającej wprowadzane zmiany, b) wprowadzenie danych EGiB do kopii bazy systemu EWID 2007 u Zamawiającego, c) przekazanie zamawiającemu do kontroli, przed wyłożeniem do publicznego wglądu, kompletnego projektu operatu ewidencyjnego oraz całej dokumentacji uzasadniającej wprowadzone zmiany d) kontrola przez Zamawiającego projektu operatu ewidencyjnego, w tym dokumentacji uzasadniającej wprowadzone zmiany oraz operatu technicznego. - zakres dotyczący: BDOT500 i GESUT e) sporządzenie roboczych baz BDOT500 i GESUT oraz operatu technicznego i przekazanie go Zamawiającemu do kontroli, f) kontrola przez Zamawiającego roboczych baz danych BDOT500 i GESUT oraz operatu technicznego. - Skanowanie wszystkich operatów technicznych pozyskanych z PZGiK, dotyczących modernizowanego obiektu oraz sporządzenie dla nich zakresów przestrzennych w formacie WKT. 2) ETAP II - zakres dotyczący: EGIB a) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego EGiB zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony, b) ostateczne wprowadzenie danych EGiB do bazy podstawowej programu EWID 2007 w Starostwie Powiatowym w Dąbrowie Tarnowskiej, c) kontrola końcowa przez Zamawiającego operatu powstałego w wyniku modernizacji ewidencji gruntów i budynków - zakres dotyczący: BDOT500 i GESUT d) udział w czynnościach związanych z przedłożeniem podmiotom władającym poszczególnymi sieciami uzbrojenia terenu odpowiedniej treści inicjalnej bazy danych GESUT w celu jej weryfikacji, a następnie jej modyfikacja w związku z uwzględnieniem zgłoszonych uwag, e) wprowadzenie zmodernizowanych danych BDOT500 i GESUT do kopii bazy systemu EWID2007 w Starostwie. f) kontrola baz danych BDOT500 i GESUT zapisanych w kopii bazy zarządzanej przez system EWID2007 w Starostwie, g) wprowadzenie zmodernizowanych danych BDOT500 i GESUT do bazy podstawowej programu EWID2007 w Starostwie, h) wygenerowanie numerycznej mapy zasadniczej na podstawie bazy EGiB i zmodernizowanych baz BDOT500 i GESUT, i) kontrola końcowa założonych baz przez Zmawiającego. - Wprowadzenie przez Wykonawcę do BDST cyfrowych postaci dokumentów analogowych, wytworzonych przez Wykonawcę i pozyskanych z PZGiK, w celu utworzenia rejestrów przestrzennych. Szczegółowe wytyczne techniczne opracowania przedmiotu zamówienia obejmujące: podstawy formalno-prawne opracowania, zakres rzeczowy i technologię wykonania prac oraz wymagania dotyczące wykonania dokumentacji wynikowej zawierają warunki techniczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy nr konta 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003 z dopiskiem Wadium na prace EGIB, BDOT oraz GESUT. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach