Przetargi.pl
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Niegówka, Postaszowice, gm. Niegowa, powiat myszkowski, woj. śląskie”

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3159100
  • Data zamieszczenia: 2024-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    Pułaskiego 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 34 3159100
    REGON: 152180808
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Niegówka, Postaszowice, gm. Niegowa, powiat myszkowski, woj. śląskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Niegówka, Postaszowice, gm. Niegowa, powiat myszkowski, woj. śląskie"- realizacja prac związanych z przedmiotem zamówienia na podstawie zatwierdzonego projektu technicznego. 1.2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określają Szczegółowe warunki techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ, Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiąc Załącznik Nr 3 do SWZ umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1.1. nie podlegają wykluczeniu,1.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone.1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów|Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.2.4.1. Zamawiający uzna że, Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą sprawująca bezpośredni nadzór nad realizacją zamówienia z uprawnieniami zawodowymi, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne o kartograficzne (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 z późn zm.)1.2.4.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi związaną z założeniem lub modernizacją ewidencji gruntów i budynków o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach