Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Łomża

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Łomża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Łomży mająca na celu informatyzację materiałów zasobu bazowego i użytkowego ewidencji gruntów i budynków poprzez ich zeskanowanie i archiwizację w systemie TurboEwid V 7.4: I. Archiwalnych dokumentów kartograficznych: - map powstałych w 1938 roku na brystolu (układ obrębowy lokalny skala 1 : 500) - 78 sztuk - map powstałych w 1938 roku na planszy (układ sekcyjny lokalny skala 1 : 1000) - 14 sztuk - mapy z założenia ewidencji gruntów w 1964 roku na brystolu (układ obrębowy lokalny skala 1:1000)- 40szt -mapy z założenia ewidencji gruntów w 1968 roku na brystolu (układ obrębowy lokalny skala 1:1000)- 67szt - mapy obszaru scalenia z lat 1972 - 1974 na planszy (układ obrębowy lokalny skala 1:5000) - 6 sztuk -mapy z odnowienia ewidencji gruntów w 1976 roku na planszy (układ <65> skala 1:1000) - 106 sztuk - mapy glebowo rolnicze wykonane na papierze - 11 sztuk - szkice osnów na folii w skali 1:2000 i 1:1000 - 41 sztuk - zarysy pomiarowe na folii w skali 1:500 - 315 sztuk Wyszczególnione mapy składają się z pojedynczych arkuszy o zróżnicowanych rozmiarach, nie większych od formatu A1. Dominującym ilościowo formatem jest format A1. II. Archiwalnych dokumentów wchodzących w skład części opisowej ewidencji gruntów w postaci: - rejestru gruntów z 1938 roku wraz z wykazem właścicieli i skorowidzem działek -    40 kart - rejestrów z prowadzonej ewidencji gruntów z lat 1964 - 1968 wraz z wykazem          właścicieli skorowidzem działek - 1800 kart - rejestrów z prowadzonej ewidencji gruntów z lat 1968 - 1976 wraz z wykazem    właścicieli skorowidzem działek - 3500 kart - rejestrów z wykonanego scalenia gruntów w latach 1972 -1974 - 2500 kart - rejestrów z prowadzonej ewidencji gruntów z lat 1976 - 1992 wraz z wykazem   właścicieli i skorowidzem działek - 8500 kart - dokumentów prawnych zgromadzonych w formie dowodów zmian prowadzonej    ewidencji gruntów miasta Łomży w latach 1964 - 1992. - 35 200 kart Materiały części opisowej ewidencji gruntów z kart zszytych w tomy (księgi mają różne grubości nie zawsze jest możliwe ich pełne rozwarcie). Dominującym ilościowo formatem jest format A4 Ilość materiałów do skanowania przedstawia się następująco: format A4 - 51540 kart. Wielkość pracy określono liczbą stron rozliczeniowych , przeliczonych do formatu A4. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia publicznego, określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności      w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania      takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie      zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo      zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez             wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VI . 1 SIWZ.       Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wg formuły spełnia -             nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie             wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje             się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. VI.1 do SIWZ. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.V.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1/ Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/: 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub     zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6     miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub     kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające,      że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że      uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za           zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4/ Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub      Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie      zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub      zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji         właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem      terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za      zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia : 5/ wykaz minimum 3 osób ( w tym 2 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne ), zatrudnionych na pełnym etacie, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopię potwierdzone zgodnie z oryginałem uprawnień geodezyjnych. 6/ wykaz prawidłowo wykonanych prac geodezyjno-kartograficznych wg załącznika nr 5 do SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty ( np. referencje ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców - potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.lomza.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach