Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków i lokali dla obrębu Komorniki, Motyl Żelazna, Montewki, Słupsko jednostka ewidencyjna Mokrsko

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków i lokali dla obrębu Komorniki, Motyl Żelazna, Montewki, Słupsko jednostka ewidencyjna Mokrsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków i lokali dla obrębu KOMORNIKI, MOTYL ŻELAZNA, MONTEWKI, SŁUSKO jednostka ewidencyjna Mokrsko. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres rzeczowy robót: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projekt założenia ewidencji budynków i lokali stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zamówienie obejmuje 2001 działek w tym 348 z wykazaną zabudową. Powierzchnia obrębów 1774.4318 ha Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z specyfikacją techniczną wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, o których mowa w Rozdz. 8 pkt 1 niniejszej specyfikacji muszą być: 1. wypełniony druk OFERTA - wg załączonego wzoru - Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. oświadczenie - wg załączonego druku - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń potwierdzających, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. parafowany przez wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 7. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. umowa s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą, 8. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Za spełnienie tego warunku będzie uznane, jeśli oferent posiada licencję na program komputerowy umożliwiający opracowanie wyników powstałych w wyniku wykonania niniejszego zamówienia: graficznych (numeryczna mapa ewidencji gruntów i budynków) i opisowych (rejestr gruntów i budynków), a także umożliwiających eksport danych w formacie SWDE, o którym mowa w rozporządzeniu o ewidencji gruntów i budynków. Program musi dać możliwość zaimportowania danych do formatu akceptowanego przez program komputerowy EWOPIS i EWMAPA. Wykonawca powinien posiadać przynajmniej 2 tachimetry elektroniczne oraz 3 stacje komputerowe; - załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Za spełnienie tego warunku będzie uznane, jeśli oferent będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 3 geodetów posiadających uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a przynajmniej dwie z tych osób posiadają uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przedstawi dokument potwierdzający, iż przynajmniej jedna osoba została przeszkolona w zakresie obsługi programów graficznych i opisowych , o których mowa wyżej - załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku będzie uznane, jeśli oferent wskaże przynajmniej 1 usługę z zakresu założenia ewidencji gruntów bądź budynków i lokali na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych oraz załączy dokumenty potwierdzające przez zamawiających, że usługi te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach