Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
- Data zamieszczenia: 2018-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
REGON: 63127693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gminy Zbąszyń w ramach projektu „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek, użytków gruntowych i budynków, ujawnienie danych umożliwiających utworzenie raportów dotyczących budynków i lokali dla terenu gminy Zbąszyń. Realizacja zamówienia została podzielona na dwa etapy: a. Etap 1 - przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; b. Etap 2 – przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Zbąszyń; Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik A do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 8.1. – projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gm. Zbąszyń. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z zał. 1A tj. oświadczeniem Wykonawcy w zakresie dot. RODO . Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie podmiotu trzeciego ( w formie oryginału) w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla Gminy Ostrów Wielkopolski oraz Gminy Przygodzice
Dodano: 2024-07-11 - „Opracowanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową 3221P Brzeźno-Wyszyna-Piorunów-Kamionka-Władysławów II”
Dodano: 2024-07-04 - „Opracowanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową 3221P Brzeźno-Wyszyna-Piorunów-Kamionka-Władysławów II”
Dodano: 2024-06-11 - Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT – obręby: Dzierżązna, Głogowa, Marianów Kolonia, Ruda, Rzechta, Wietchinin, Zimotki, Tarnowski Młyn
Dodano: 2024-04-04 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Rekonstrukcja zabytkowego zajazdu w skansenie w Osieku nad Notecią
Dodano: 2023-11-16 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Rekonstrukcja zabytkowego zajazdu w skansenie w Osieku nad Notecią
Dodano: 2023-11-03 - „Opracowanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętej pod drogę w miejscowości Polichno gm. Władysławów”
Dodano: 2023-09-28 - „Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dot. baz danych BDOT 500 i GESUT (akt. bazy BDOT 500 i GESUT) III”
Dodano: 2023-06-19 - „Opracowanie dokumentacji geodezyjno–kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętej pod drogę w miejscowości Koźmin gm. Brudzew”
Dodano: 2022-08-25 - „Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2018 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów”
Dodano: 2022-07-21