Przetargi.pl
Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków gminy Kuślin oraz gminy Zbąszyń w ramach projektu „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług”

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
    REGON: 63127693700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków gminy Kuślin oraz gminy Zbąszyń w ramach projektu „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek, użytków gruntowych i budynków, ujawnienie danych umożliwiających utworzenie raportów dotyczących budynków i lokali oraz przetworzenie materiałów zasobu do postaci elektronicznej dla terenu gminy Zbąszyń i gminy Kuślin. Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków gminy Zbąszyń. Realizacja zamówienia w ramach części pierwszej została podzielona na stępujące etapy: a. Etap 1 - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; b. Etap 2 – Przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów PZGiK dla obszaru administracyjnego gminy Zbąszyń; c. Etap 3 – Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Zbąszyń; d. Etap 4 – Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części pierwszej określa załącznik nr A.1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia dla części pierwszej zamówienia (OPZ cz. 1), zał. nr 8.1. – projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gm. Zbąszyń. Przedmiotem części drugiej zamówienia jest modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków gminy Kuślin. Realizacja zamówienia w ramach części drugiej została podzielona na stępujące etapy: a. Etap 1 - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; b. Etap 2 – Przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów PZGiK dla obszaru administracyjnego gminy Kuślin; c. Etap 3 – Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Kuślin; d. Etap 4 – Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części drugiej określa załącznik nr A.2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia dla części drugiej zamówienia (OPZ cz. 2), zał. nr 8.2. – projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gm. Kuślin. 2.3 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 6.1, 6.2 do SIWZ. 3.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia (części pierwszej oraz części drugiej), które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy 1 etat. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: wykonywanie robót oraz innych prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami: pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych). 3.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.4.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) usługi będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku do umowy. b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że przy realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia będą wykonywały osoby (ze wskazaniem ich imion i nazwisk) zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których powyżej są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3.4.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4.1 lit. c w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 umowy za każdy dzień zwłoki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach