Przetargi.pl
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY BIESIEKIERZ : NOWE BIELICE I STARE BIELICE

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75620 Koszalin, ul. Racławicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 714 01 89 , fax. 94 714 02 35
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13
    75620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 714 01 89, fax. 94 714 02 35
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY BIESIEKIERZ : NOWE BIELICE I STARE BIELICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obszar terenów zurbanizowanych dla obrębów ewidencyjnych gminy Biesiekierz: Nowe Bielice oraz Stare Bielice scharakteryzowanych w układzie następujących parametrów: 1. Nowe Bielice: powierzchnia obrębu wynosi 449 ha, powierzchnia obszarów zurbanizowanych - 107ha, ilość działek w obrębie - 1227, ilość działek terenów zurbanizowanych - 539, ilość budynków - 647, ilość lokali - 18, ilość jednostek rejestrowych - 731. 2. Stare Bielice: powierzchnia obrębu wynosi 1021 ha, powierzchnia obszarów zurbanizowanych - 289ha, ilość działek w obrębie - 2317, ilość działek terenów zurbanizowanych - 944, ilość budynków - 1186, ilość lokali - 31, ilość jednostek rejestrowych - 1410. Dla w/w obrębów prowadzona jest zintegrowana wektorowa baza danych ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEWID v.9.1, w układzie współrzędnych 2000/5. Modernizację ewidencji gruntów i budynków stanowiącą przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych terenów zurbanizowanych zgodnie z dokumentacją budowlaną i faktycznym stanem użytkowania. Modernizacja skoncentrowana będzie na modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu. II. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach. ZAKRES PRAC OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: ETAP I: a) pozyskanie danych z PODGiK Koszalin, b) analizę istniejących danych cyfrowych, analogowych dokumentów i materiałów źródłowych znajdujących się w zasobie PODGiK, c) wykonanie wywiadu terenowego i bezpośrednich pomiarów terenowych. d) weryfikację terenową i aktualizację roboczych baz EGiB, e) przekazanie materiałów do PODGiK po uzyskaniu przez Wykonawcę pozytywnej oceny w raporcie kontroli wewnętrznej, f) przekazanie Zamawiającemu do kontroli kompletnego projektu operatu opisowo - kartograficznego przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. ETAP II : a) przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony, b) ostateczne zaimplementowanie zintegrowanych danych EGiB do bazy systemu TurboEWID 2007 w Starostwie Powiatowym w Koszalinie, podana nazwa programu nie narusza przepisów art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie jest uzasadnione posiadaniem przez Zamawiającego systemu EWID2007, w skład którego wchodzi aplikacja TurboEWID w wersji 9.1 przeznaczona do zarządzania danymi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego pochodzącymi z terenu powiatu koszalińskiego. Mając na uwadze powyższe, zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów technicznych i standardów jakimi charakteryzuje się wyżej powołany system, c) skompletowanie oraz przekazanie operatu do końcowej kontroli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty) 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium ; 3) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 8 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 6 lub 7 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Na podstawie art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 5) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) oświadczenia/dokumenty wymienione w prowadzonym postępowaniu wymienione w pkt III.3), III.5.1), III.7) niniejszego ogłoszenia takie same jak Wykonawca polski; 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowaniu w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach