Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg
- Adres: 37700 Przemyśl, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 166 786 449
- Data zamieszczenia: 2017-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
ul. Rynek 1
37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6782962, 6752072, fax. 166 786 449
REGON: 68675300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla czterech obrębów ewidencyjnych o numerach 201, 202, 208, 212 – miasta Przemyśla realizowana w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu nr RPPK.02.01.00-18-0037/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków zwana dalej (EGIB) poprzez dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do zgodności z modelem pojęciowym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 poz. 1034), oraz włączenie tych baz do zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach zwany dalej (ZSIN) dla miasta Przemyśla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr 08 1560 0013 2787 7120 6000 0006, a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć u Kierownika Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 pokój 20d (oryginał), a kopię złożonego dokumentu należy również załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 15 września 2017r. do godz. 10:00 z dopiskiem: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla czterech obrębów ewidencyjnych o numerach 201, 202, 208, 212 – miasta Przemyśla realizowana w ramach projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu nr RPPK.02.01.00-18-0037/16 5. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IX.9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. V.1 Rozdziału II SIWZ; 4. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obrębu: nr 180306_4.0001 PILZNO POWIAT DĘBICKI
Dodano: 2023-07-27 - Usługa polegająca na wykonaniu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla obszaru Miasta Rzeszowa
Dodano: 2019-05-10 - „Aktualizacja EGIB, utworzenie i aktualizacja GESUT, BDOT500, cyfryzacja zasobu w Mieście Rzeszów w latach 2017-2019”
Dodano: 2019-02-11 - Dostosowanie dotychczasowej osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy szczegółowej wysokościowej III klasy do wymogów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz.U. z 2012 r, poz,352) na terenie powiatu dębickiego, obliczenie wysokości punktów wielofunkcyjnej poziomej osnowy szczegółowej w układach PL-KRON86-NH i PL-EVRF2007-NH, obliczenie wysokości punktów wysokościowej osnowy szczegółowej w układach PL-KRON86-NH i PL-EVRF2007-NH, założenie BDSOG w systemie Bank Osnów, założenie bazy poziomej osnowy pomiarowej w systemie Bank Osnów FB firmy GEOBID
Dodano: 2018-11-09 - Przygotowanie podkładów mapowych dla realizacji zadania pn.: Rewitalizacja rowów odwadniających w zasięgu leja depresji w zależności od różnych poziomów docelowego lustra wody w wyrobisku Piaseczno
Dodano: 2018-03-27 - Import numerycznej mapy zasadniczej z obszaru Miasta Rzeszowa (19 obrębów ewidencyjnych oznaczonych numerami od 208 do 226) z systemu MicroStation SE aplikacja „Mapa 95” do systemu EWMAPA FB
Dodano: 2016-12-02 - Wykonanie mapy akustycznej Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-10-31