Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - utworzenie bazy ewidencji budynków i lokali dla 35 obrębów gminy Kościerzyna

Starostwo Powiatowe w Kościerzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9c
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6801840 , fax. 058 6801858
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
    ul. 3 Maja 9c 9c
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6801840, fax. 058 6801858
    REGON: 19168646600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip-koscierzyna.eurzad.eu.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - utworzenie bazy ewidencji budynków i lokali dla 35 obrębów gminy Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków - utworzenie bazy ewidencji budynków i lokali dla 35 obręów gminy Kościerzyna wraz z przeprowadzeniem procedury administracyjnej związanej z modernizacją ewidencji gruntów i budynków , aktualizacją istniejącej bazy ewidencyjnej (EWID2007) i wektorowej mapy zasadniczej (GEO-MAP). 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załacznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 26.06.2009 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegąjacy się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 9 SIWZ, zgodnie z formułą spełnie/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 3. W przypadku oświadczenia Wykonawcy o przedstawieniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedstawić stosowny dokument przedstawiający przedmiotowe zobowiązanie innego podmiotu. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) atualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 5. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświaczenia, Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, który zostanie oceniony jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie objętym wykazem Wykonawca zrealizował należycie usługi o łącznej wartości co najmniej równej wartości złożonej oferty, 6. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialości cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, który zostanie oceniony, jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jezeli Wykonawca będzie ubezpieczony na kwotę nie mniejszą, niż 20 000 zł. 7. Wykonawca jest zobowiązany dołączyćdo oferty dowód wniesienia wadium. 8. Jezeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 9. Wykonawca złoży wraz z ofertą parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załacznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-koscierzyna.eurzad.eu.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach