Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna Zespołu Budynków w Gminie Szelków

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06220 Stary Szelków, Stary Szelków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 176 001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39
    06220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 297 176 001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna Zespołu Budynków w Gminie Szelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji zespołu budynków Gminy Szelków wraz z instalacją OZE, zgodnie z audytem energetycznym, programem funkcjonalno – użytkowym oraz dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ oraz z treścią umowy. Zakres prac będzie obejmował: 1) Wykonanie inwentaryzacji przedprojektowej i dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane oraz dokumentów niezbędnych do podpisania umów przyłączenia do sieci zamontowanych przez Wykonawcę instalacji. 2) Wykonanie robót budowlanych – montażowych oraz instalacyjnych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 3) Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej i przeprowadzenie szkolenia użytkowania dla Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania wszystkich obowiązujących przepisów prawa, w tym, między innymi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U.2016.0.290), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2015 poz. 478 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2015. 1422 z późn. zm.), ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. – Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 1131), innych mających zastosowanie ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Roboty budowlane, w tym montażowe oraz instalacyjne, obejmują w szczególności (nazwy części budynku według Załącznika nr 9 do SIWZ): 1) ocieplenie ścian zewn. budynku urzędu, gimnazjum i kuchni, szkoły podstawowej i budynku socjalnego, metodą bezspoinową, 2) ocieplenie stropu nad piwnicą kuchni, 3) ocieplenie stropodachów budynku urzędu, gimnazjum i kuchni, szkoły podstawowej i budynku socjalnego z użyciem płyt wełny mineralnej z paroizolacją, 4) wymiana wskazanych przez Zamawiającego okien budynku urzędu oraz okien gimnazjum i kuchni - okna z profili PCV oszklenie potrójne zespolone, niskoemisyjne, 5) wymiana instalacji c.o. w budynku szkoły podstawowej i budynku socjalnym, 6) instalacja 2 pomp ciepła z dolnym źródłem gruntowym, 7) montaż nowego multiwalentnego zasobnika c.w.u. dostosowanego do zasilania z kotła olejowego, instalacji kolektorów słonecznych, instalacji pomp ciepła oraz grzałek elektrycznych, 8) montaż kolektorów słonecznych, przewodów i przyłączy do zasobnika multiwalentnego i do systemu c.w.u., 9) montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej, 10) modernizacja instalacji oświetleniowej z inteligentnym sterowaniem, 11) instalacja turbiny wiatrowej, 12) wprowadzenie systemu zdalnego sterowania PMS. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w audycie energetycznym, programie funkcjonalno-użytkowym oraz dodatkowych wymaganiach Zamawiającego, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. Zadanie realizowane jest z udziałem środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna; Typ projektów - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej. Koszty zadania wyszczególnione w audycie energetycznym, są kosztami, które zostały przyjęte jako koszty kwalifikowane do projektu, realizowanego z udziałem dofinansowania ze środków UE, zgodnie z zapisami Rozdziału III, pkt 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Szelków: Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 79 1500 1588 1215 8005 0952 0000 w opisie przelewu wpisując: "wadium – nr. sprawy 271.1.2017 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą -począwszy od dnia składania oferty, aż do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 7. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu, to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8. Brak wniesienia wadium skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach