Przetargi.pl
”Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej - budynek w Krzeszowicach przy ul. Legionów Polskich 6”

Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 31-530 Kraków, ul. Łazarza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 244 200 , fax. 124 244 300
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Łazarza 14
    31-530 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 244 200, fax. 124 244 300
    REGON: 35156485428000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej - budynek w Krzeszowicach przy ul. Legionów Polskich 6”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ”Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej - budynek w Krzeszowicach przy ul. Legionów Polskich 6” finansowana ze środków finansowych w ramach Programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 4 Oś Priorytetowa RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Regionalne Polityka Energetyczna Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.3. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – Inwestycje Regionalne. Typ projektu A Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, 2) roboty budowlane: a) docieplenie stropu pod dachem, b) wymiana okien zewnętrznych (6 szt.) na nowe z nawiewnikami, c) wymiana drzwi zewnętrznych (1 szt.) na nowe, d) modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z wymianą źródła ciepła (na absorbcyjną gazową pompę ciepła) oraz montaż kolektorów słonecznych (2 szt.) wraz z opomiarowaniem, e) kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania polegająca na: wymianie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania – 1 kpl. wraz z grzejnikami – 25 szt., f) zastosowanie zaworów termostatycznych, regulacyjnych zaworów podpionowych i automatycznych odpowietrzników na pionach i zainstalowanie licznika ciepła, g) modernizację systemu oświetlenia wbudowanego (wymianę instalacji) dla powierzchni użytkowej 335,4 m2 wraz z instalacją nowych opraw z żarówkami LED (45 szt.) i świetlówkami liniowymi LED ( 40 szt.) oraz montaż czujników ruchu (10 szt.), h) zastosowanie systemu klimatyzacji (1 kpl.), i) montaż nawiewników powietrza w ramach okiennych ( 26 szt.). 3. Zamówienie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w dwóch etapach: Pierwszy etap obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi opracowaniami (tj. mapą do celów projektowych, inwentaryzacją, dokumentacją geologiczno-inżynierską itp.): a) projektu budowlanego, b) projektów wykonawczych wszystkich branż, c) informacji dotyczącej BIOZ), d) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych dla wykonania wielobranżowego projektu budowlanego oraz wymaganych przepisami: decyzji administracyjnych, uzgodnień (w tym konserwatora zabytków), opinii i sprawdzeń, 3) przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, przy ścisłej współpracy z Zamawiającym. Drugi etap obejmuje: 1) opracowanie harmonogramu rzeczowego robót budowlanych (uwzględniającego wymagania określone w pkt 6) , 2) wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i harmonogramem rzeczowym, 3) przygotowanie obiektu do użytkowania, w tym wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń (potwierdzonych protokołami) oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 4) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienie określają następujące dokumenty: 1) Audyt energetyczny – załącznik nr 5 do SIWZ, 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULICP) – załącznik nr 7 do SIWZ, 4) Opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Jeżeli w dokumentach wymienionych w pkt 4 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca, itp.) materiałów, urządzeń lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i 3) ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych ze wskazanymi pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych niż wskazane. 6. Roboty budowlane będą przeprowadzane w warunkach użytkowania budynku przez zespoły ratownictwa medycznego (praca całodobowa przez 7 dni w tygodniu) oraz czynnego gabinetu nocnej opieki zdrowotnej (praca od w dni robocze od 19.00 do 7.00) i świątecznej opieki zdrowotnej (praca całodobowa w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy). Organizacja i harmonogram robót budowlanych muszą zapewniać możliwość wjazdu/wyjazdu karetek pogotowia do/z garaży oraz umożliwiać pracę zespołów ratownictwa medycznego oraz gabinetu nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu) zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VII.1.1 SIWZ. 12. Wymogi w zakresie stosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.): a) roboty pomocnicze i przygotowawcze do montażu instalacji grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, b) roboty pomocnicze i przygotowawcze do montażu instalacji źródła ciepła, c) roboty pomocnicze i przygotowawcze do montażu instalacji elektrycznej, d) roboty z zakresu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, e) roboty elewacyjne związane z izolacją cieplną, f) roboty w zakresie stolarki budowlanej, g) roboty ziemne i przygotowania terenu pod budowę, h) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, i) roboty w zakresie usuwania oraz wywozu gruzu i odpadów budowlanych. Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych, osób wykonujących specjalistyczne prace związane z wykonaniem instalacji grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, elektrycznych i montażem źródła ciepła oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XII. Wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości: 6000 PLN 1. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 11.07.2019r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt.3 ppkt 2)-5) należy złożyć w formie oryginału (w sposób nie połączony trwale z ofertą). 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant (Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium w przypadku zajścia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp (pkt 9 i 10). 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub formie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9; 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3) po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana; 4) jeżeli upłynął termin związania ofertą; 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V.1.2. i V.1.3. SIWZ – jeżeli dotyczy. 1.3. Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceniając, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub; 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 1.5. Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty, innych dokumentów składanych w ramach postępowania, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym). 1.7 Inne dokumenty: Informacja Wykonawcy załącznik nr 2D do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach