Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna przez Stargardzkie TBS Sp. z o. o. wielorodzinnych budynków mieszkaniowych Gminy Miasta Stargard przy ulicach M. Konopnickiej 10 a-b, M. Konopnickiej 2 i M. Konopnickiej 3 w Stargardzie.

Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Andrzeja Struga
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 750 , fax. 91 577 15 35
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Andrzeja Struga 29
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 750, fax. 91 577 15 35
    REGON: 81119296000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna przez Stargardzkie TBS Sp. z o. o. wielorodzinnych budynków mieszkaniowych Gminy Miasta Stargard przy ulicach M. Konopnickiej 10 a-b, M. Konopnickiej 2 i M. Konopnickiej 3 w Stargardzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie wszystkich niezbędnych robót, związanych z modernizacją energetyczną budynków przy ulicach M. Konopnickiej 10 a-b, M. Konopnickiej 2 i M. Konopnickiej 3 w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz audytem energetycznym, w skład których wchodzą m.in.: a) dla zadania I i zadania II (roboty termomodernizacyjne): a. docieplenie ścian zewnętrznych, b. ocieplenie ścian piwnicy powyżej gruntu, c. wymiana okien na klatkach schodowych, mieszkaniach, d. wymiana okien piwnicznych i na poddaszu, e. wymiana części stolarki drzwiowej zewnętrznej, f. budowa węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, g. inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym i audycie energetycznym, h. w przypadku zadania I dodatkowo wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego zlokalizowanego na terenie działki nr geod. 370/10 obr. 1 przy ul. M. Konopnickiej 3, na podstawie projektu rozbiórki i decyzji nr 785/2020 z 20/08/2020 r., wydanej przez Starostę Stargardzkiego, b) dla zadania III, zadania IV i zadania V (roboty instalacyjne): a. demontaż indywidualnych źródeł ogrzewania, grzejników, instalacji ciepłej wody i zastąpienie instalacją centralnej cieplej wody użytkowej wyposażonej w przewody cyrkulacyjne. Zdemontowane instalacje, grzejniki oraz indywidualne źródła ogrzewania należy pozostawić w lokalach. Po stronie Zamawiającego leży ich utylizacja, b. montaż nowych grzejników, rur, zaworów regulacyjnych i podpionowych, zaworów termostatycznych i powrotnych przy grzejnikach, odpowietrzników na pionach, c. montaż izolacji na przewodach poziomych oraz regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania, d. montaż indywidualnych liczników ciepła dla każdego lokalu mieszkalnego, e. inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym, oraz (dla wszystkich zadań), c) wszelkie inne, nie wymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w dokumentacji projektowej a pominięte w przedmiarze robót, 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów (urządzeń) lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu), 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej), 5) dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbędność zaniechanych robót ujawniona została dopiero podczas realizacji zamówienia, 6) Wykonawca ponadto ponosi koszty wynikające z zajęcia pasa drogowego, opracowania, zatwierdzenia i wykonania tymczasowej organizacji ruchu oraz wydanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Szczecinie zezwolenia na odstępstwo od zakazów obowiązujących w stosunku do chronionych gatunków zwierząt dotyczącego budynku przy ul. M. Konopnickiej 10 a-b i M. Konopnickiej 3 w Stargardzie. (dotyczy zadania I i II). Zamawiający niezwłocznie dostarczy Wykonawcy zezwolenie wydane przez RDOŚ, po jego uzyskaniu. 7) Wykonawca, który złoży ofertę na wykonanie zadania I jest zobowiązany do ustanowienia kierownika robót rozbiórkowych zgodnie z nałożonym obowiązkiem wynikającym z decyzji nr 785/2020 z 20.08.2020 r., wydanej przez Starostę Stargardzkiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium; zadanie I, zadanie II, zadanie V wymagane jest wniesienie wadium w wysokości po 5 000,00 zł na każde zadanie. Zadanie II i zadanie III wymagane jest wniesienie wadium w wysokości po 3 000,00 zł na każde zadanie Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości w zależności od zadania w terminie do 20.01.2021 r. do godz.10.00 Wadium wnoszone jest w formach określonych art.45 ust.6 ustawy: a) poręczenia i gwarancje – dołączone do oferty (w kopercie z ofertą), b) w przypadku pieniądza - przelewem na konto Stargardzkiego TBS Sp. z o.o . Banku PEKAO S.A. O/Stargard nr 10 1240 3901 1111 0000 4220 4466. Zamawiający przyjmuje, że dochowany będzie termin wniesienia wadium – jeżeli najpóźniej 20.01.2021 r. do godz. 10:00 środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego (uznany zostanie rachunek). Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny, termin dokonania zlecenia przelewu, c) poręczenia, gwarancje lub weksle winny być wystawione na okres nie krótszy niż okres związania ofertą - do dnia w którym upływa 30 dni od daty otwarcia ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert – dzień, w którym upływa termin składania ofert jest dniem pierwszym związania), d) w przypadku przelewu do oferty należy załączyć kserokopię przelewu oraz informację o numerze konta bankowego, na który należy zwrócić wadium, e) dokument przelewu winien być opisany (wadium, nazwa zadania), f) do zwrotu i utraty wadium stosuje się odpowiednio art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego dokumenty zobowiązani są złożyć również: każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmioty, na których zasobach polega Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, 5) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 6) W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, 7) Do przedkładanych dokumentów oraz do innych zagadnień związanych z dokumentami nieuregulowanych niniejszą SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz.1126), 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Grupa kapitałowa. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty - zgodne ze wzorem załącznika 2c do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach