Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu - remontu dachu oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu - remontu dachu oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Konarskiego 11/13 remontu dachu oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie pełnobranżowej inwentaryzacji obiektu wraz z oceną stanu technicznego, w stopniu umożliwiającym prawidłową realizację Zamówienia, 2) wykonanie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia kompletnych wielobranżowych projektów budowlanych obejmujących cały zakres Zamówienia, o stopniu szczegółowości niezbędnym do uzyskania wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz realizacji robót budowlanych, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych wymaganych dla prawidłowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji robót budowlanych, 4) wykonanie robót budowlanych objętych opracowanymi przez Wykonawcę Projektami uprzednio zaakceptowanymi przez Zamawiającego, w tym: a) remont dachu budynku, b) wykonanie nowej instalacji odgromowej, c) budowę kompletnej elektrowni słonecznej opartej o panele fotowoltaiczne, d) wykonanie systemu monitorowania produkcji i zużycia mediów w budynku, e) roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót. 2. Ponadto w zakresie robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej staranności przy wykonywaniu robót z uwzględnieniem faktu, iż budynek jest w ciągłym użytkowaniu. Wykonanie prac wiążących się z wejściem do pomieszczeń użytkowanych oraz planowane wyłączenia mediów powinny być uzgodnione z użytkownikami z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować roboty w sposób nienarażający użytkowników obiektu na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, nieutrudniające prowadzenia bieżącej działalności z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. 3. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości. 4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia wad przedmiotu umowy (dokumentacja projektowa i robota budowlana) w okresie gwarancji maksymalnie w ciągu 6 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Informacje nt. opisu równoważności, aspektu środowiskowego oraz wymogu zatrudnienia na umowę o pracę zawierają odpowiednio pkt III.6, III.7 i III.9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 9 000,00 zł. Informacje nt wadium opisano w pkt VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Inne dokumenty składane wraz z ofertą: b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; d) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych – dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (zgodnie z pkt III 6. SIWZ); e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: e.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach