Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu - remontu dachu oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Konarskiego 11/13 remontu dachu oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie pełnobranżowej inwentaryzacji obiektu wraz z oceną stanu technicznego, w stopniu umożliwiającym prawidłową realizację Zamówienia, 2) wykonanie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia kompletnych wielobranżowych projektów budowlanych obejmujących cały zakres Zamówienia, o stopniu szczegółowości niezbędnym do uzyskania wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz realizacji robót budowlanych, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych wymaganych dla prawidłowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji robót budowlanych, 4) wykonanie robót budowlanych objętych opracowanymi przez Wykonawcę Projektami uprzednio zaakceptowanymi przez Zamawiającego, w tym: a) remont dachu budynku, b) wykonanie nowej instalacji odgromowej, c) budowę kompletnej elektrowni słonecznej opartej o panele fotowoltaiczne, d) wykonanie systemu monitorowania produkcji i zużycia mediów w budynku, e) roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót. 2. Ponadto w zakresie robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej staranności przy wykonywaniu robót z uwzględnieniem faktu, iż budynek jest w ciągłym użytkowaniu. Wykonanie prac wiążących się z wejściem do pomieszczeń użytkowanych oraz planowane wyłączenia mediów powinny być uzgodnione z użytkownikami z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować roboty w sposób nienarażający użytkowników obiektu na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, nieutrudniające prowadzenia bieżącej działalności z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. 3. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości. 4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia wad przedmiotu umowy (dokumentacja projektowa i robota budowlana) w okresie gwarancji maksymalnie w ciągu 6 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Informacje nt. opisu równoważności, aspektu środowiskowego oraz wymogu zatrudnienia na umowę o pracę zawierają odpowiednio pkt III.6, III.7 i III.9 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 9 000,00 zł. Informacje nt wadium opisano w pkt VIII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Inne dokumenty składane wraz z ofertą: b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; d) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych – dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (zgodnie z pkt III 6. SIWZ); e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: e.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Dodano: 2024-04-10 - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rusiborku
Dodano: 2024-04-10