Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1 i Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12. Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach: - Część I – Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, - Cześć II-Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, - Część III – Modernizacja energetyczna Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, - Część IV – Modernizacja energetyczna Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12. 1.1.Część I– zakres prac: Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 6 807,50 m2, - kubatura budynku 23 187,00 m3, - ilość kondygnacji: 4, - budynek objęty ochroną konserwatorską, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej oraz krat okiennych, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - izolacji termicznej stropodachów wraz z wymianą pokrycia, remontu ścianek attykowych i kominów, - remontu schodów zewnętrznych, zadaszeń, szachtów, - termo – i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie, - instalacji odgromowej, - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana), - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.2.Część II– zakres prac: Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 1 731,40 m2, - kubatura budynku 8 845,03 m3, - ilość kondygnacji: 1 segment – 2 kondygnacje, budynek po sali gimnastycznej – parterowy niepodpiwniczony. Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki zewnętrznej drzwiowej, montażu rolet antywłamaniowych, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia i orynnowania, - docieplenia stropu poddasza wełną, wymiany orynnowania, malowania podbić, - remontu kominów, - remontu zadaszeń nad wejściami, - remontu schodów zewnętrznych, - remontu tarasu – izolacja termiczna, posadzka z płytek, - instalacji odgromowej, - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej. - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.3.Część III– zakres prac: Dane techniczne Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 5 730,30 m2, - kubatura budynku 17 623,00 m3, - ilość kondygnacji: 1 segment – parterowy bez podpiwniczenia, 1 segment – 4 kondygnacje podpiwniczony, sala gimnastyczna – parterowa bez podpiwniczenia, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia wełną i montażu drewnopodobnych płyt elewacyjnych, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej, wraz z wymianą pokrycia, remontu kominów i attyk, - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia, remontu attyk, - opaski i dojść z kostki brukowej, - remontu murków, - remontu schodów i tarasu zewnętrznego, balustrad, - instalacji odgromowej, - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana), - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - kotłowni (montaż kotłów gazowych kondensacyjnych w istniejącej kotłowni), - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.4.Część IV – zakres prac: Dane techniczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 3 155,60 m2, - kubatura budynku 16 500,00 m3, - ilość kondygnacji: 3 kondygnacje + piwnica, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - izolacji termicznej stropodachów, remontu ścianek attykowych i kominów, - remontu schodów zewnętrznych, zadaszenia, remont dobudówki, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie, - instalacji odgromowej, - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa w zakresie budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli dotyczy montażu instalacji fotowoltaicznej, modernizacji instalacji c.o., oraz wymiany oświetlenia na LED. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wymianę instalacji oświetlenia na LED oraz instalację fotowoltaiczną. Modernizacja instalacji c.o. została zrealizowana w roku 2016. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4.Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o. oraz wymiana instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami akrylowymi łatwo zmywalnymi w jasnych kolorach(wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym). 5.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 6.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowane elementy stalowe stanowiące własność Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego. 7.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami tj. Dyrektorem CKUiODiDZ w Stalowej Woli, Dyrektorem CEZ w Stalowej Woli, Dyrektorem ZSP Nr1 w Stalowej Woli, Dyrektorem ZSP Nr 3 w Stalowej Woli i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Haromonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty remontowo - budowlane, b) roboty instalacyjne – instalacja fotowoltaiczna c) roboty instalacyjne – instalacja c.o., d) roboty instalacyjne – instalacje elektryczne. 8.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8. ppkt a,b,c,d. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 8. ppkt. a,b,c,d czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób , rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.3. Z tytułu niepełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 ppkt. a,b,c,d czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8 pkt a,b,c,d. 9. Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy) i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót. Teren robót, na którym będą prowadzone roboty budowlane będzie przekazywany sukcesywnie. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikami obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektów. Roboty budowlane szczególnie uciążliwe (m.in. roboty rozbiórkowe) muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikami Szkół – Dyrektorami i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 10. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - robót remontowo – budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków, - robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, - robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 12.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3. 14. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 –2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: - dla części I - 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). - dla części II – 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). - dla części III - 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). - dla części IV- 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości równej sumie wadium dla części na które składa ofertę. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 21 9430 0006 0001 0041 2000 0086, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 09.02.2017 r. o godz. 11.00. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pky 7b ustawy Pzp. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego – część …….”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach