Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg
- Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1
08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
REGON: 5711582670 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynków oświatowych w Gminie Zbuczyn w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja energetyczna budynków oświatowych w Gminie Zbuczyn w formule zaprojektuj i wybuduj” poprzez wykonanie projektu/ów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych dla kompleksowej termomodernizacji budynków gwarantujących osiągnięcie wymaganych celów modernizacyjnych przyjętych we wniosku o dofinansowanie sporządzonego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 4 Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działania 4.2 Efektywność energetyczna, Typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej, tytuł projektu „Modernizacja energetyczna budynków oświatowych w Gminie Zbuczyn”, numer naboru RPMA.04.02.00-IP.01-14-006/15 oraz studium wykonalności projektu - wyciąg ze studium wykonalności projektu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Termomodernizacji będą poddane budynki: • Szkoły Podstawowej w Zbuczynie, ul. Jana Pawła II 3, 08-106 Zbuczyn; • Szkoły Podstawowej w Czuryłach, 08-106 Cielemęc 44; • Szkoły Podstawowej w Borkach – Wyrkach, 08-106 Borki – Wyrki 17. 2. Zamówienie obejmuje: • opracowanie wielobranżowych Projektów Technicznych budowlano – wykonawczych termomodernizacji budynków, • uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, • opracowania charakterystyki energetycznej budynków po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, • o ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów, uzyskanie pozwoleń na budowę (art. 32 Prawo budowlane) lub dokonanie odpowiednich zgłoszeń (art. 30 Prawo budowlane), • sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów, • pełnienie nadzoru autorskiego • wykonanie prac budowlanych • sporządzenie audytów energetycznych ex-post. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł. 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2018 poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Międzygminnym Banku Spółdzielczym w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004. 5. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć (oryginał) przed upływem terminu składania ofert razem z ofertą w oddzielnej kopercie, kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oferent może załączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 7. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 8. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 9. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieniądzu, zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Międzygminnym Banku Spółdzielczym w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004. 10. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu Zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. 11. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, nieodwołalnie, bezwarunkowo. 12. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 13. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Działu ds. Studiów w budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 2 – etap I -prace przygotowawcze i projektowe
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Władysławowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-07-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”
Dodano: 2024-07-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”
Dodano: 2024-07-04 - Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno–budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury techniczno-estradowej Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie-etap I dokumentacja".
Dodano: 2024-05-13 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID na działkach nr 143 i 144 w obrębie 8- Rajszew
Dodano: 2024-03-25