Przetargi.pl
Modernizacja elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednsotka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elewacji pawilonu roślin użytkowych – pawilon nr IV. Zamówienie obejmuje wymianę wszystkich paneli ściennych z Vitrolitu na panele z poliwęglanu oraz na elewację ze szkła (od strony Parku Chopina), modernizację łączników, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej a także modernizację drabin, pomostów technicznych i renowację cokołu. Zakres robót: I. Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe: 1. Zabezpieczenie folią roślin i elewacji na czas prowadzenia prac. 2. Demontaż elewacji z paneli szklanych „Vitrolit” 3. Demontaż okien i drzwi. 4. Demontaż ryglówki i blach węzłowych. 5. Czyszczenie mechaniczne do 3 stopnia czystości konstrukcji kratowych i węzłów. II. Roboty elewacyjne (ściana 1 – 3, 2 – 1, 3 – 2, naroża 1, 2 i 3) 1. Malowanie węzłów konstrukcji farbą podkładową, pośrednią i nawierzchniową. 2. Montaż konstrukcji wsporczej aluminiowej do montażu płyt elewacyjnych z poliwęglanu. 3. Wykonanie obudowy elewacji z płyt z poliwęglanu z wypełnieniem ram okiennych. 4. Montaż konstrukcji i elewacji z płyt szklanych. 5. Montaż drzwi aluminiowych. 4. Montaż konstrukcji oraz mechanizmów otwierających okna. 5. Montaż obróbek blacharskich szczytu ścian. III. Pomosty i drabiny: 1. Demontaż pomostów roboczych i drabin stalowych. 2. Piaskowanie, wzmacnianie, cynkowanie ogniowe i ponowny montaż drabin i pomostów. 3. Dostawa i montaż systemu szynowego alpinistycznego do prac specjalistycznych. IV. Łączniki L1, L4: 1. Demontaż ścianek z poliwęglanu, sufitu podwieszanego z paneli PCW i drzwi łącznika. 2. Montaż konstrukcji i metalowej obudowy ściennej. 3. Montaż sufitu podwieszanego na ruszcie z paneli metalowych. 4. Montaż konstrukcji i obudowy z płyt poliwęglanowych oraz obróbek z blachy tytan cynk. 5. Dostawa i montaż drzwi aluminiowych. 6. Montaż oświetlenia i pomiary skuteczności zerowania. V. Łączniki L7, L8: 1. Demontaż obudowy z „Vitrolitu”, konstrukcji z blachy trapezowej, rozbiórka sufitu z paneli PCW. 2. Demontaż drzwi i wywóz materiałów z rozbiórki. 3. Montaż konstrukcji aluminiowej i obudowy z płyt poliwęglanowych. 4. Montaż metalowej okładziny ściennej z podziałami rastrowymi 5. Montaż sufitu podwieszanego metalowego rastrowego. 6. Montaż oświetlenia i pomiary skuteczności zerowania. VII. Renowacja cokołu: 1. Hydropiaskowanie betonowego cokołu, usunięcie odspojonych fragmentów, oczyszczenie podłoża. 2. Zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętego zbrojenia i reprofilacja podłoża betonowego. 3. Szpachlowanie powierzchni betonowych i zabezpieczenie powierzchni farbą laserunkową. 4. Uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy tytan cynk. Załączniki: I. Dokumentacja projektowa: 1.Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy i remontu elewacji pawilonu roślin użytkowych Palmiarnii Miejskiej w Gliwicach. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagania ogólne i szczegółowe. 3. Przedmiar robót: „Remont pokrycia ścian Palmiarnii Miejskiej w Gliwicach – pawilon IV”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00 PLN (siedem tysięcy PLN), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul.Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, o wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach