Przetargi.pl
Modernizacja dwóch szatni przy hali Obornickiego Centrum Sportu w Obornikach ul. Obrzycka 88 - II etap.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 63125880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dwóch szatni przy hali Obornickiego Centrum Sportu w Obornikach ul. Obrzycka 88 - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch szatni przy hali Obornickiego Centrum Sportu w Obornikach ul. Obrzycka 88 – II etap tj. szatni nr 3 i szatni nr 4. Istniejący budynek jest placówką oświatową ogólnodostępną, sklasyfikowany jako budynek użyteczności publicznej i przeznaczony na potrzeby nauki i wychowania. Budynek podzielono na segmenty: A, B, C, D. Segment A to Sala Gimnastyczna wraz z zapleczem szatniowo-socjalno-sanitarnym. Segment B to łącznik. Segment C to główna część budynku. Segment D to łącznik z częścią dydaktyczną. Segment C to cześć o 3 kondygnacjach nadziemnych i 1 podziemnej wysokiej (piwnica). Pozostałe segmenty zawieraj 2 kondygnacje nadziemne i 1 podziemna niska (kanały techniczne). Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: a) ilość kondygnacji - 3 nadziemne + 1 podziemna, b) podpiwniczenie - tak (częściowe pod Segmentem C), c) dach - wielospadowy płaski - spadek dachu - od 3,5% do 10%, d) długość całkowita budynku (wzdłuż elewacji frontowej) - 120,88 m, e) szerokość całkowita budynku - 73,65 m, f) mak. wysokość budynku od poz. terenu (przy elew. frontowej) - 11,95 m, g) powierzchnia zabudowy budynku (bez tarasów, schodów zewn.) - 6181,4 m2 W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać następujące prace budowlane: - roboty rozbiórkowe, - ściany i ścianki, - podłoża i posadzki, - tynki wewnętrzne, - okładziny ścian, malowania, - stolarka drzwiowa, - instalacje sanitarne (prace demontażowe, kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja wentylacji, - instalacje elektryczne (instalacje elektryczne w budynku: prądowe i oświetleniowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA! Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej dotyczy szerszego zakresu niż przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania dotyczy wyłącznie szatni nr 3 i szatni nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót zamawiającego, które stanowią załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach