Przetargi.pl
Modernizacja dwóch maszyn przemysłowych - tabletkarek.

Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 473 14 00 , fax. 081 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 473 14 00, fax. 081 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dwóch maszyn przemysłowych - tabletkarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja dwóch maszyn przemysłowych - tabletkarek. ZAKRES MODERNIZACJI TABLETKAREK I. Przegląd i sprawdzenie poszczególnych elementów tabletkarek. 1. Mycie i demontaż wszystkich elementów maszyny. 2. Sprawdzenie wszystkich obrabianych elementów korpusów mających wpływ na prawidłowa pracę tabletkarki pod kątem zużycia bądź rozbieżności z dokumentacją TR5 (rozstaw otworów pod oś, reduktor i wałki mimośrodowe). 3. Sprawdzenie pod względem wizualnym (stopień zużycia) i pomiary elementów takich jak: a) głowica, a w szczególności bęben nośny oraz osi b) zużycie koła zębatego, obsady trzonów i płyty matryc c) zespoły rolek (wałki mimośrodowe i rolki) d) reduktor i sprzęgło (ślimacznica i wałek ślimakowy) e) dozownik f) krzywki górne i dolne g) zespół zasypowo-zsypowy (rozdzielacze, zgarniacze proszku i zbiorniki zasypowe). h) układ regulacyjno-blokujący (estetyka i sprawność). II. Regeneracja lub wymiana zużytych elementów tabletkarek. Na podstawie pomiarów i oględzin zawartych w pkt. I. zakres tego punktu obejmuje: 1. Wymiana wszystkich łożysk w maszynie. 2. Wymiana wszystkich uszczelnień na nowe uszczelnienia silikonowe. 3. Wymiana wszystkich tulei na nowe (tuleje brąz w bębnie nośnym, tuleje pod oś w obu korpusach, tuleje pod wałki mimośrodowe). 4. Roztoczenie wyrobionych otworów pod tuleje w korpusie dolnym i górnym. 5. Wymiana osi na nową. 6. Piaskowanie i malowanie korpusów (acryl-kolor dowolny). 7. Przegląd i modernizacja instalacji elektrycznej, w szczególności pod kątem BHP. 8. Wymiana krzywek dolnych. 9. Wymiana krzywek górnych. 10. Wymiana bądź regeneracja ślimacznicy i wałka ślimakowego. 11. Wymiana bądź regeneracja wałków mimośrodowych rolek i pokryw rolek. 12. Montaż nowych zgarniaczy i rozdzielaczy proszku. 13. Regeneracja zespołów regulująco-blokujących. 14. Regeneracja dozownika (wagi). 15. Regeneracja i obróbka galwaniczna (czernienie) pozostałych elementów (śrub, pokręteł itp.) 16. Montaż maszyny. Wykonawca na wykonane prace udzieli gwarancji w wymiarze minimum 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII składa wraz z ofertą dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w sekcji VIII ust.1 pkt 1 i 2 Wykaz wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 1.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w sekcji VIII ust.1 pkt 3 Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000.00 PLN, wystawioną nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości. Uwaga: Jeśli w informacji banku zawarte zostanie sformułowanie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie X - cyfrowym, wówczas Zamawiający uzna, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej najniższej kwocie składającej się z X cyfr. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 2.1. oświadczenie o braku podstaw do z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Wykonawcy zagraniczni 3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2, ppkt 2.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 4.1. Oferta wspólna: W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/ pełnomocnika (partnera wiodącego) . Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ pełnomocnika (partnera wiodącego) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy je załączyć je do oferty. Pełnomocnik /przedstawiciel (wiodący partner) winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika o reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 5.1., składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale VIII ust. 2 ppkt 2.1 - 2.6 składa osobno każdy z Wykonawców, b) pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale VIII ust. 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach