Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku ogłasza przetarg
- Adres: 97-340 Rozprza, Łochyńsko 75A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6158013 , fax. 044 6158013
- Data zamieszczenia: 2014-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Łochyńsko 75A
97-340 Rozprza, woj. łódzkie
tel. 044 6158013, fax. 044 6158013
REGON: 00031516900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslochynsko.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna - Dom Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dwóch kotłowni olejowych na pellet w Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z obiektami budownictwa mieszkaniowego sklasyfikowane w PKBO w dziale 11- zalicznych do budownicwta objętego społecznym programem mieszkaniowym. Zakres prac polega na modernizacji (przebudowie) instalacji kotłowej w celu wymiany palników olejowych na palniki zasilane paliwem stałym pellet w pomieszczeniach istniejących kotłowni nr 1 i nr 2 oraz ustawieniu na płytach zbrojonych betonowych dwóch zbiorników do magazynowania pellet. Wszystkie prace muszą zakończyć się stosownymi odbiorami technicznymi i dopuszczeniowymi do eksploatacji kotłowni nr 1 i nr 2 w Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku. Na zadanie składa się następujący zakres rzeczowy robót: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe polegające na:- demontażu istniejących palników olejowych poprzez ich zdemontowanie, zabezpieczenie w celu składowania jako palniki rezerwowe, - demontażu w niezbędnym zakresie instalacji oleju opałowego doprowadzającego paliwo do palników w taki sposób aby w jak najkrótszym czasie i przy minimalnym nakładzie prac przywrócić możliwość zasilania palników rezerwowych na olej opałowy, - demontażu w niezbędnym zakresie instalacji zasilania elektrycznego palników olejowych, - demontażu części instalacji AKPiA, - skucie i demontaż nawierzchni betonowej w zakresie posadowienia płyty betonowej pod zasobniki, - wykonanie niezbędnych otworów technologicznych w przegrodach budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych ścian kotłowni, z uwzględnieniem zabezpieczenia przegród stref ogniowych. 2) roboty montażowe: - montaż dwóch palinków zasilanych paliwem stałym w postaci granulatu pellet o mocy 200kW (pracujących w zakresie od 10-200kW), -montaż silosów magazynowych 26 ton zewnętrznych na pellet, na przygotowanych płytach fundamentowych, - montaż zbiorników pośrednich i instalacji transportu paliwa z silosu do palnika, - montaż instalacji elektrycznej i sterowania automatyki kotła i palnika dostosowującą istniejącą i zamontowaną automatykę kotła z instalacją sterowania palnika, -montaż systemów zabezpieczających kocioł zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dla kotłów zasilanych paliwem stałym pellet, - wykonanie wszystkich niezbędnych prac hydraulicznych i elektrycznych 3) roboty rozruchowe: - wykonanie wszystkich niezbędnych badań szczelności układów hydraulicznych i dostarczania paliwa zakończone sporządzeniem stosownych protokołów odbiorczych, -wykonanie badań zabezpieczeń i instalacji elektrycznej oraz automatyki kotłowni, zakończone stosownym protokołem, -rozruch kotłowni z pomiarem wszystkich układów zabezpieczających instalację i kocioł po przebudowie, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, - zgłoszenie i uczestnictwo w pracach odbiorczych UDT, zakończone protokołem dopuszczającym kotłownię do ponownej eksploatacji dla zasilania na paliwo stałe pellet, - zapewnienie w celu dokonania rozruchu, paliwa pellet po jednej tonie dla każdej kotłowni na koszt Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452512003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpslochynsko.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną