Przetargi.pl
Modernizacja DW 937 w Jastrzębiu Zdroju. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
    REGON: 00052368990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja DW 937 w Jastrzębiu Zdroju. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul.11 Listopada na odcinku pomiędzy rondami, tj. na długości 1138,42 m. Zakres prac obejmuje przebudowę jezdni, budowę nowego i przebudowę lewostronnego chodnika wzdłuż ulicy, przebudowę istniejącego chodnika prawostronnego, przebudowę ul. Prostej i budowę włączenia do Al. Jana Pawła II, przebudowę ulic dojazdowych do ul.11 Listopada w km 1,0+80,00, budowę, przebudowę kanalizacji deszczowej w ul.11 Listopada, ul. Prostej i Leśnej z odtworzeniem ul. Leśnej, konieczne zabezpieczenia lub przekładki uzbrojenia w miejscach kolizji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 180.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentuje, iż: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty o których mowa powyżej należy rozumieć roboty związane z przebudową drogi wraz z kanalizacją deszczową o wartości min. 10 000 000,00 zł brutto każda 2. dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikiem nadzoru posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonywania prac tj. drogowe osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy oraz uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń i o specjalności teletechnicznej i elektrycznej bez ograniczeń kierowników robót. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 7) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje czy protokoły odbioru końcowego), Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu 8) wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót, 9) uprawnienia budowlane w specjalnościach: drogowej do kierowania robotami osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy oraz uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń i o specjalności teletechnicznej i elektrycznej bez ograniczeń kierowników robót wraz z zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodem wpłaty potwierdzającym członkostwo, (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /tj. Dz. U. nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zmianami) jeżeli przynależność do izby wynika z odrębnych przepisów, 10) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca w zał. nr 4 wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach